logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dagny Mentrak w Makata Creative Group

  PR 20.01.2014, przeczytano 1219 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu domu produkcyjnego MAKATA dołączyła Dagny Mentrak. Objęła stanowisko Agenta, zastępując tym samym Ewę Nogalską, która przeszła na urlop macierzyński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dagny-mentrak-w-makata-creative-group,20647,artykul.html

Dagny Mentrak jest odpowiedzialna za opiekę agencyjną nad artystami MAKATA Creative Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy agencyjnej. Współpracowała z wiodącymi, polskimi agencjami modelek: EasternModels i D’Vision. Do grona obsługiwanych przez Mentrak klientów należały zarówno agencje reklamowe: Grey, Saatchi&Saatchi, JWT, domy produkcyjne: Tango, Mojo, Film Produkcja jak i klienci bezpośrednio obsługiwani przez agencje, w tym m.in.: Wittchen, Avon czy Oriflame.

Agencja artystów jest jednym z filarów działalności naszej firmy. Dagny Mentrak posiada doświadczenie , które z pewnością zapewni dalsze, prężne kierowanie artystami skupionymi w Makacie” – mówi Wiktor Zbroja, Prezes MAKATA Creative Group.

Źródło: MAKATA Creative Group

Dodatkowe informacje:

Dom produkcyjny MAKATA istnieje od 2002 roku. Poza prowadzeniem agencji artystów, firma zajmuje się kompleksową produkcją wszelkiego rodzaju eventów i wydarzeń, jak również produkcją sesji zdjęciowych i filmów reklamowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764