Właściciel bistra w Opolu zaproponował Brandglow wykreowanie nowego wizerunku jego firmy. Lokal jest w niezwykłym miejscu - pośród desek, kominków i farb na terenie popularnego marketu budowlanego. Menu jakie oferuje bistro to tradycyjne dania kuchni śląskiej oraz bardziej wyszukane frykasy: pierogi ze Szwabii, tzw. Maultaschen.
Ponieważ firma postanowiła zmienić swój wizerunek musieliśmy stworzyć nazwę, która miała kojarzyć się z miejscem, gdzie można nie tylko dobrze zjeść, ale poczuć się swobodnie, spędzić miło czas i posmakować czegoś nowego.
„Kto nie pamięta ze szkoły uczucia ogromnej ochoty na kanapkę- zapewne smacznejszej od naszej – którą z apetytem zjadała koleżanka ze szkolnej ławki. Z ust samo się wyrywało „ DAJ GRYZA” – podpowiedział Łukasz Rożański -senior graphic designer-podczas burzy mózgów w Brandglow.
I tak powstała nazwa DAJ GRYZA.
Pracę nad wizerunkiem bistra rozpoczęliśmy od wyłonienia indywidualnej linii graficznej. Z wijącej się białej linii rysującej napis Daj Gryza na tle czerwieni powstał logotyp. Dlaczego czerwony? Czerwień w naturalny sposób „przyciąga oko”,a w gastronomii idealnie budzi głód u potencjalnego klienta. Chcąc podkreślić wizerunek i charakter oferty bistra stworzyliśmy element graficzny – urokliwe 2 postacie w folkowych strojach rodem ze Szwabii.
Na bazie tych elementów zaprojektowałyśmy również elementy wystroju wnętrza.
W obecnych czasach niezbędnym atrybutem nowoczesnego bistra jest strona internetowa oraz menu. Projektując menu wykorzystaliśmy profesjonalne zdjęcia potraw , ponieważ ich apetyczne wizualizacje będą miały wpływ na pozytywne decyzje klientów. Natomiast strona internetowa, która stanowi element promocyjny jest funkcjonalna i przejrzysta. Wygląd i układ menu umożliwia intuicyjne poruszanie się po stronie i pozwala osobom odwiedzającym stronę na szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Oferta firmy została logicznie usystematyzowana, dzięki czemu klienci mogą szybko uzyskać dostęp do opisu danej usługi.
"Stworzyliśmy spójny i kreatywny wizerunek bistra Daj Gryza dla naszego Klienta odpowiadający jego charakterowi oraz wyróżniający się na rynku - podsumował Łukasz Rożański - senior graphic designer w Brandglow.
Źródło: Brandglow