logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Daj Gryza - Brandglow kreuje wizerunek bistra w Opolu

  PR 16.06.2013, przeczytano 3721 razy
ilustracjastrzałka

Właściciel bistra w Opolu zaproponował Brandglow wykreowanie nowego wizerunku jego firmy. Lokal jest w niezwykłym miejscu - pośród desek, kominków i farb na terenie popularnego marketu budowlanego. Menu jakie oferuje bistro to tradycyjne dania kuchni śląskiej oraz bardziej wyszukane frykasy: pierogi ze Szwabii, tzw. Maultaschen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-daj-gryza---brandglow-kreuje-wizerunek-bistra-w-opolu,19006,artykul.html

Ponieważ firma postanowiła zmienić swój wizerunek musieliśmy stworzyć nazwę, która miała kojarzyć się z miejscem, gdzie można nie tylko dobrze zjeść, ale poczuć się swobodnie, spędzić miło czas i posmakować czegoś nowego.

„Kto nie pamięta ze szkoły uczucia ogromnej ochoty na kanapkę- zapewne smacznejszej od naszej – którą z apetytem zjadała koleżanka ze szkolnej ławki. Z ust samo się wyrywało „ DAJ GRYZA” – podpowiedział Łukasz Rożański -senior graphic designer-podczas burzy mózgów w Brandglow.

I tak powstała nazwa DAJ GRYZA.

Pracę nad wizerunkiem bistra rozpoczęliśmy od wyłonienia indywidualnej linii graficznej. Z wijącej się białej linii rysującej napis Daj Gryza na tle czerwieni powstał logotyp. Dlaczego czerwony? Czerwień w naturalny sposób „przyciąga oko”,a w gastronomii idealnie budzi głód u potencjalnego klienta. Chcąc podkreślić wizerunek i charakter oferty bistra stworzyliśmy element graficzny – urokliwe 2 postacie w folkowych strojach rodem ze Szwabii.

Na bazie tych elementów zaprojektowałyśmy również elementy wystroju wnętrza.
W obecnych czasach niezbędnym atrybutem nowoczesnego bistra jest strona internetowa oraz menu. Projektując menu wykorzystaliśmy profesjonalne zdjęcia potraw , ponieważ ich apetyczne wizualizacje będą miały wpływ na pozytywne decyzje klientów. Natomiast strona internetowa, która stanowi element promocyjny jest funkcjonalna i przejrzysta. Wygląd i układ menu umożliwia intuicyjne poruszanie się po stronie i pozwala osobom odwiedzającym stronę na szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Oferta firmy została logicznie usystematyzowana, dzięki czemu klienci mogą szybko uzyskać dostęp do opisu danej usługi.

"Stworzyliśmy spójny i kreatywny wizerunek bistra Daj Gryza dla naszego Klienta odpowiadający jego charakterowi oraz wyróżniający się na rynku - podsumował Łukasz Rożański - senior graphic designer w Brandglow.

Źródło: Brandglow


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy agencją brandingową.

Chcesz ciekawie opowiadać historię swojej marki? Chcesz, żeby Twoi klienci zapamiętali Twoją markę? Pomożemy Ci, by Twoi klienci skupili na niej swoją uwagę!

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Twojej marce!

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764