logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daj się oświecić: Kampania PGE z nagrodą MP Power

  PR 28.03.2017, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Projekt pokazujący techniki nieuczciwych sprzedawców energii, często podszywających się pod markę PGE Polską Grupę Energetyczną, zdobył uznanie w kategorii "CSR w branży eventowej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/daj-sie-oswiecic%3A-kampania-pge--z-nagroda-mp-power,31964,artykul.html

Dla spółki przygotowała go i zrealizowała agencja El Padre.

Akcja „Daj się oświecić” skierowana była do klientów PGE narażonych na działanie nieuczciwych sprzedawców energii elektrycznej i uświadamiała techniki, którymi się posługują. W czasie jej trwania okazało się, że aż 42 proc. uczestników nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy.

Jak to sprawdziliśmy? Podczas eventów zorganizowanych w 17 miastach w Polsce, w regionach nasilonego działania nieuczciwych sprzedawców energii, ankieterzy zapraszali losowo wybranych przechodniów do udziału w konkursach z nagrodami. W celu wzięcia udziału w zabawie chętni podpisywali regulamin konkursu, w którym celowo znalazły się ukryte niekorzystne zapisy.

Osoby, które podpisały regulamin bez czytania, musiały wypełnić jeden z jego warunków, na który wcześniej wyraziły zgodę. Po ich wypełnieniu otrzymywały nagrody. Wśród warunków znalazło się m.in. wykonanie dziesięciu przysiadów z zamkniętymi oczami, zaśpiewanie piosenki, zatańczenie walca, wyrecytowanie kilku wersów inwokacji z "Pana Tadeusza" lub skakanie na skakance.

- Działania nieuczciwych sprzedawców to zmora całego sektora sprzedaży energii elektrycznej. Dokładamy wszelkich starań, żeby ostrzegać klientów przed niebezpieczeństwem. Nie tylko angażujemy się we wspólne działania z innymi firmami w ramach Towarzystwa Obrotu Energią, ale także sami organizujemy akcje edukacyjne. Cieszymy się, że zwiększają bezpieczeństwo klientów, a przy okazji są docenianie przez ekspertów w dziedzinie marketingu – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.

Nagroda została przyznana podczas uroczystej gali Meeting Planner Power Awards, która odbyła się w Warszawie. MP Power Award to uznany konkurs poświęcony branży eventowej, pokazujący najlepsze realizacje i praktyki we wszystkich jej sektorach. Główna ideą konkursu jest przedstawienie wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu.

Nominację do tej nagrody dostała również inna akcja PGE Obrót przygotowana przez El Padre „Fachowcy w trasie”. W ramach oferty "Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców", PGE postanowiła sprawić świąteczny prezent najmłodszym i dokonać w wybranych domach dziecka oraz ośrodkach społecznych bezpłatnych, kompleksowych napraw. Dodatkowo, podczas wizyt fachowców, zespół Recycling Band umilał czas podopiecznym, dając świąteczny koncert.

Źródło: PGE Obrót

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764