logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dall’Acqua z agencją Practum

  PR 01.02.2018, przeczytano 636 razy

Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych. Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami. Biżuteria Dall’Acqua jest obecnie dostępna w sieci Jubitom oraz w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dall%E2%80%99acqua-z-agencja-practum,35279,artykul.html

- Mamy światowej klasy produkty, które zyskują coraz większe grono sympatyków dzięki odpowiadającemu międzynarodowym trendom wzornictwu i unikatowej na polskim rynku jakości wykonania i wykończenia biżuterii. Chcemy obecnie rozpocząć szerszą komunikację, by móc dotrzeć do nowych grup klientów i zachęcić ich do poznania naszej marki. Wybraliśmy agencję Practum, by profesjonalnie wsparła nas w tych działaniach – komentuje Anna Wilk, właścicielka marki Dall’Acqua.

Dall’Acqua to marka biżuterii klasy premium, która wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wzornictwem oraz najwyższą jakością wykończenia. Produkty powstają na bazie intrygujących autorskich projektów i wytwarzane są w najlepszych, renomowanych pracowniach jubilerskich we Włoszech.

Marka obecna jest na polskim rynku od 2012 roku, a jej biżuteria dostępna jest w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych: spam - kryptoreklama na rzecz Bico Australia, Kalisz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764