logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dall’Acqua z agencją Practum

  PR 01.02.2018, przeczytano 742 razy

Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych. Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami. Biżuteria Dall’Acqua jest obecnie dostępna w sieci Jubitom oraz w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dall%E2%80%99acqua-z-agencja-practum,35279,artykul.html

- Mamy światowej klasy produkty, które zyskują coraz większe grono sympatyków dzięki odpowiadającemu międzynarodowym trendom wzornictwu i unikatowej na polskim rynku jakości wykonania i wykończenia biżuterii. Chcemy obecnie rozpocząć szerszą komunikację, by móc dotrzeć do nowych grup klientów i zachęcić ich do poznania naszej marki. Wybraliśmy agencję Practum, by profesjonalnie wsparła nas w tych działaniach – komentuje Anna Wilk, właścicielka marki Dall’Acqua.

Dall’Acqua to marka biżuterii klasy premium, która wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wzornictwem oraz najwyższą jakością wykończenia. Produkty powstają na bazie intrygujących autorskich projektów i wytwarzane są w najlepszych, renomowanych pracowniach jubilerskich we Włoszech.

Marka obecna jest na polskim rynku od 2012 roku, a jej biżuteria dostępna jest w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych: spam - kryptoreklama na rzecz Bico Australia, Kalisz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764