logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

  PR 23.10.2017, przeczytano 544 razy

Siedem czołowych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym w Europie, ogłosiło zjednoczenie swoich sił w międzynarodowym porozumieniu - Dall int. Agencje członkowskie należą do 3% najlepszych partnerów Google (Google Premier Partners) w rejonie EMEA. Decyzja o sformalizowaniu współpracy zapadła w siedzibie Google w Dublinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dall-for-one%2C-one-for-dall-%E2%80%93-agencje-google-premier-partners-lacza-sily,34211,artykul.html

Sojusz tworzy grupa najlepszych w branży, niezależnych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym, które oferują rozwiązania skoncentrowane na kliencie i jakości jego obsługi w większym stopniu niż duże, międzynarodowe grupy mediowe. Filarem porozumienia jest otwarta i sprawna wymiana specjalistycznej wiedzy dotyczącej lokalnych rynków: belgijskiego, brytyjskiego, francuskiego, holenderskiego, niemieckiego, polskiego, skandynawskiego, włoskiego, a także rynków ze Wschodniej i Centralnej Europy. Zjednoczone agencje deklarują, że wspólnie mogą skuteczniej niż kiedykolwiek pracować nad rozwojem międzynarodowych projektów swoich klientów.

Siłę Dall int. potwierdzają liczby: minimum 400 specjalistów, 50 firmowych certyfikatów i ponad 1000 klientów branży marketingu internetowego, analityki oraz automatyzacji marketingu w sektorze B2B oraz B2C w Europie. Dla załozycieli Dal Int. duże znaczenie mają wartości, którymi na co dzień kierują się partnerzy organizacji: jakość usług, transpartentość działań, skoncentrowanie na potrzebach klientów i odbiorców ich usług lub produktów. Niemniej ważna jest sprawna wymiana wiedzy i doświadczeń, prowadzona z dbałością o uważną obserwację trendów. Oczekuje się, że do końca tego roku sojusz powiększy swój zasięg dzięki nowym członkom – niezależnym agencjom z pozostałych państw europejskich.

Dall int. obecnie współtworzą:

  • AWE (Francja),
  • Bluerank (Polska),
  • Rich Clicks (Włochy),
  • Sleeping Giant Media (Wielka Brytania),
  • Traffic Builders (Holandia),
  • Universem (Belgia),
  • Web2Media (Dania, Norwegia, Szwecja).


Allan Jørgensen, prezes Dall int., potwierdza, że organizacja ma być skupiona na poszerzaniu kompetencji. - W nieustannie zmieniającym się świecie digital trzeba utrzymywać pozycję lidera, będąc gwarantem posiadania aktualnej wiedzy z branży w skali globalnej. Dzięki porozumieniu, nasi klienci mają możliwość korzystania z usług wiodących agencji w Europie, działających w oparciu o uzyskanie najlepszych wyników, które przynoszą najwyższą jakość – podsumowuje Allan Jørgensen.

Współzałożycielem Dall int. jest polska agencja Bluerank, specjalizująca się w dostarczaniu usług z obszaru marketingu internetowego, w tym m.in.: SEO, Digital Analytics, Paid Search, Social Media oraz opracowywaniu strategii obecności marki online.

- Jesteśmy dumni z naszej obecności w tym elitarnym gronie oraz z tego, że możemy wyznaczać naszym klientom najlepsze z możliwych standardów marketingu internetowego, a także oferować międzynarodowy zasięg. Oprócz działalności stowarzyszenia na zewnątrz, opracowaliśmy wewnętrzny program szkoleń i dzielenia się wiedzą, zapewniając naszym pracownikom dostęp do najlepszych i najświeższych informacji, co w przyszłości przełoży się na bezpośrednie korzyści dla naszych klientów - potwierdza Zbigniew Nowicki wiceprezes Dall int. i zarazem Managing Director Bluerank.

Źródło: Dall int.

www.dall-int.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764