logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Damian Kitowski z II miejscem w plebiscycie Ad Wo/Man Roku

  PR 31.03.2023, przeczytano 984 razy
ilustracja

Damian Kitowski, creative director w VMLY&R Poland, zajął II miejsce w kategorii Young AD WO/MAN Roku 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/damian-kitowski-z-ii-miejscem-w-plebiscycie-ad-wo-man-roku,399472,artykul.html

Nagroda AD WO/MAN Roku jest przyznawana przez fachowców z branży reklamy, gdyż w plebiscycie magazynu "Press" to oni wybierają najlepszych spośród swojego grona. Damian został wyróżniony II miejscem w kategorii Young plebiscytu AD WO/MAN Roku 2022. To nowoutworzona kategoria dla osób, które nie ukończyły 35 roku życia.

- Bardzo się cieszę, że moja dotychczasowa praca w branży została doceniona. To dla mnie dowód, że wykonuję dobrą pracę dla naszych klientów.

Damian Kitowski z VMLY&R Poland związany od blisko siedmiu lat, od 2022 roku w roli creative directora. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequili i Grandes Kochonos. Laureat KTR, Effie Awards, IAB Mixx Awards, Innovation Awards, Facebook Awards, Young Creatives Cannes Lions w kategoriach Film i Print oraz Golden Drum Young Drummers. Dwukrotny juror Papaya Young Directors. W VMLY&R Poland razem z Robertem Antolakiem zarządzają pracą grupy kreatywnej pracujących dla takich klientów, jak Samsung czy Carlsberg Group.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764