logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Damian Kitowski z II miejscem w plebiscycie Ad Wo/Man Roku

  PR 31.03.2023, przeczytano 749 razy
ilustracja

Damian Kitowski, creative director w VMLY&R Poland, zajął II miejsce w kategorii Young AD WO/MAN Roku 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/damian-kitowski-z-ii-miejscem-w-plebiscycie-ad-wo-man-roku,399472,artykul.html

Nagroda AD WO/MAN Roku jest przyznawana przez fachowców z branży reklamy, gdyż w plebiscycie magazynu "Press" to oni wybierają najlepszych spośród swojego grona. Damian został wyróżniony II miejscem w kategorii Young plebiscytu AD WO/MAN Roku 2022. To nowoutworzona kategoria dla osób, które nie ukończyły 35 roku życia.

- Bardzo się cieszę, że moja dotychczasowa praca w branży została doceniona. To dla mnie dowód, że wykonuję dobrą pracę dla naszych klientów.

Damian Kitowski z VMLY&R Poland związany od blisko siedmiu lat, od 2022 roku w roli creative directora. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequili i Grandes Kochonos. Laureat KTR, Effie Awards, IAB Mixx Awards, Innovation Awards, Facebook Awards, Young Creatives Cannes Lions w kategoriach Film i Print oraz Golden Drum Young Drummers. Dwukrotny juror Papaya Young Directors. W VMLY&R Poland razem z Robertem Antolakiem zarządzają pracą grupy kreatywnej pracujących dla takich klientów, jak Samsung czy Carlsberg Group.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nagrody dla kampanii Resideo „Make the home a safer place”
Resideo, firma działająca w obszarze inteligentnego i bezpiecznego domu, kończy rok z sukcesem, zdobywając trzy prestiżowe nagrody w międzynarodowych konkursach: dwie platyny w MarCom Awards oraz brąz w Stevie Awards za inicjatywę edukacyjną „Make the home a safer place” dotyczącą tlenku węgla. Dodatkowo, Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji w regionie...
Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764