logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Damskie golenie w kampanii rebrandingowej Wilkinson Sword Intuition

  PR 10.06.2025, przeczytano 216 razy
ilustracja

Edgewell Personal Care Poland wystartował z kampanią „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”, w której marka Wilkinson Sword Intuition redefiniuje sposób mówienia o damskim goleniu. Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce skierowana do kobiet. Działania w Polsce są częścią szerokiej kampanii europejskiej. Za wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla brandu odpowiada londyńska agencja Pablo, która pod koniec ubiegłego roku została wybrana na paneuropejską agencję kreatywną Wilkinson Sword Intuition. Kampania w Polsce potrwa do sierpnia i kierowana jest do kobiet w wieku 18-45 lat. W naszej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/damskie-golenie-w-kampanii-rebrandingowej-wilkinson-sword-intuition,409202,artykul.html

Nowa kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” to manifest wolności wyboru – mówi wprost: golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. To świeże i autentyczne podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki i nowej platformy komunikacyjnej, wypracowanej przez londyńską agencję Pablo. Kampania „Any Hair, Anywhere” to hołd złożony misji Wilkinson Sword Intuition. Odzwierciedla intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentuje wysokiej jakości narzędzia, które są zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele” – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. „Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie – na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach – moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny”.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania w Polsce właśnie startuje - w wersji dostosowanej do lokalnego kontekstu kulturowego. Kampania ma docierać do „prawdziwych kobiet” – bez upiększeń, stereotypów i fałszywych obietnic. Jej claim brzmi: „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”. Celem jest zwiększenie świadomości marki i pokazanie, że Wilkinson Sword Intuition to skuteczne, bezpieczne i intuicyjne narzędzia do depilacji każdej części ciała, które zostały stworzone przez markę naprawdę rozumiejącą potrzeby kobiet.

Firma Edgewell Personal Care promuje kobiecą markę Wilkinson Sword Intuition, stawiając na marketing muzyczny i wielokanałową, silnie angażującą komunikację. Kluczowym elementem jest zestaw spotów wykorzystujących materiały globalne do stworzenia kampanii lokalnej, którą w Polsce wsparła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu. Nicole Trębacz zaangażowała się w wyjątkowy kobiecy projekt marki Wilkinson Sword Intuition i użyczyła w spotach swojego głosu. Kampania ma wyróżniać markę w konkurencyjnym środowisku - poprzez szczerość, humor i eksperckie podejście, marka chce zająć pozycję niekwestionowanego challengera w kategorii damskiego golenia. Współpraca z młodą polską artystką pokazuje indywidualne podejście do kampanii na rynku w Polsce i chęć komunikacji bezpośrednio z ważną grupą docelową, jaką są młode kobiety. Komunikacja ma też część influencer marketingową - zaangażowane są w nią twórczynie, które „rezonują” z wartościami marki i docierają do różnych segmentów grupy docelowej: Natalia Skroczek, Ksenia Wojciechowska, Olga Grzebielec, Oliwia Kowalska oraz Ada Skon.

Główna część budżetu została przeznaczona na działania wideo, ale zaplanowane są też działania z obszarów: rich media, display, influencer marketing czy social media. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie touchpointów takich jak, m.in. YouTube, TikTok, Spotify, Meta, DV360 (awareness) i Blix (traffic, z przekierowaniem do punktów sprzedaży i sklepów online wybranych drogerii); planowane są także działania oparte na geotrappingu na nośnikach DOOH i w aplikacjach mobilnych.

Linki do spotów na YouTube:

Źródło: Edgewell Personal Care Poland

Dodatkowe informacje:

Edgewell Personal Care to firma oferująca zróżnicowane portfolio cenionych przez konsumentów produktów uznanych marek, takich jak: Schick i Wilkinson Sword systemy golenia dla mężczyzn i kobiet oraz jednorazowe maszynki do golenia; preparaty do golenia Edge i Skintimate; produkty do pielęgnacji kobiecej Playtex, Stayfree, Carefree i o.b.; produkty do pielęgnacji skóry i opalania Banana Boat, Hawaiian Tropic, Bulldog, Jack Black i Cremo; oraz wilgotne chusteczki Wet Ones. Firma działa na ponad 50 rynkach, w tym w USA, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Japonii, Wielkiej Brytanii i Australii, zatrudniając około 5800 pracowników na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764