logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake promuje nowe smaki bułeczek mlecznych

  PR 09.09.2019, przeczytano 706 razy
ilustracja

Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!. Do bestsellerowych bułeczek mlecznych dołączają bułeczki z nadzieniem kakaowym, o smaku waniliowym oraz z kawałkami czekolady w różnorodnych, wygodnych formatach opakowań.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-promuje-nowe-smaki-buleczek-mlecznych,383900,artykul.html

W ramach kampanii pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”, przez cały wrzesień prowadzona będzie kampania billboardowa w największych aglomeracjach w Polsce. Będzie ona wsparta kreatywnym przekazem w kanałach social media Spółki. Dodatkowo na kanale You Tube oraz stronie www.smakbeztroski.pl zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe, z serii siedmiu filmów przygotowanych wiosną tego roku. Kolejny etap kampanii reklamowej, już pod innym hasłem, będzie prowadzony w październiku.

Reklama billboardowa oraz filmy zostały przygotowane przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.

Bohaterkami jesiennej odsłony Smaku Beztroski od Dan Cake są nowe wersje smakowe sztandarowego produktu Spółki, jakim są klasyczne bułeczki mleczne. Od kilkunastu już lat stanowią one sprzedażowy bestseller. Obecnie Spółka promuje warianty smakowe bułeczek, które będzie można kupić w wersji z nadzieniem o smaku waniliowym, kakaowym i z kawałkami mlecznej czekolady.

Kampania billboardowa będzie prowadzona w największych aglomeracjach w Polsce: Bydgoszczy, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Warszawie oraz we Wrocławiu. Wspierać ją będą kampanie w kanałach social media Spółki, na kanale You Tube oraz na stronie www.smakbeztroski.pl, na której zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe przygotowane wiosną tego roku do promocji Smaku Beztroski.

Reklama billboardowa pod hasłem „Smak beztroski zawsze pod ręką” będzie prowadzona przez cały wrzesień. Już w październiku Spółka rozpocznie kolejną odsłonę kampanii billboardowej pod zmienionym hasłem oraz specjalne akcje samplingowe, które będą prowadzone w kilku największych miastach w Polsce.

- Bułeczki mleczne są sprzedawane w Polsce niemal od początku istnienia Dan Cake w naszym kraju. Na fundamencie tego dobrze zakorzenionego produktu zdecydowaliśmy się budować linię produktów oferującą kilka wersji smakowych i formatów opakowań. Wdrożenie nowości poprzedzone zostało badaniami i testami konsumenckimi. Zdecydowaliśmy się na dwumiesięczną kampanię billboardową i zasięgowe działania w mediach społecznościowych w oparciu o formaty video oraz specjalne akcje samplingowe. Nasza jesienna kampania będzie prowadzona pod dwoma hasłami, oba będą dotyczyły tego wyjątkowego produktu, jakim są bułeczki mleczne. Kreacje z pierwszym z nich - „Smak Beztroski zawsze po ręką” - już możemy zobaczyć w największych aglomeracjach w Polsce. Przygotowujemy się obecne intensywnie do kolejnej odsłony tej kampanii – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

PONAD 5,2 MLN OSÓB Z FILMOWYM SMAKIEM BEZTROSKI

Pod koniec maja tego roku Dan Cake rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię promującą Smak Beztroski. W ramach tej kampanii eksponowane były kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak: wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.

Kampania, w ramach której powstało siedem, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypiczne potrzeby konsumentów. Zamierzeniem twórców było stworzenie postaci nieco przerysowanych, dzięki czemu klimat filmów jest lekki i humorystyczny.

W pierwszej odsłonie kampanii można było obejrzeć 4 filmy. Do tej pory ponad 5,2 mln osób obejrzało te filmy, a ponad 1 200 wzięło udział w specjalnym konkursie. Łącznie użytkownicy spędzili blisko 170 tys. min, co oznacza, że byli ze Smakiem Beztroski Dan Cake przez 4 miesiące.  

- Pierwszy etap promocji Smaku Beztroski spotkał się z bardzo dużym i pozytywnym odzewem wśród naszych konsumentów. Nasza jesienna kampania jest już bardziej produktowa, jednak dotyczy bestsellerowego produktu, więc mamy nadzieję, że zostanie równie dobrze przyjęta. Dodatkowo, publikujemy kolejne filmy z beztroską Cukiernią Dan Cake – ciepłe, wesołe i z humorem, który doceniają nasi konsumenci – dodał Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Źródło: Dan Cake

www.dancake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764