logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake promuje nowe smaki bułeczek mlecznych

  PR 09.09.2019, przeczytano 164 razy
ilustracja

Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!. Do bestsellerowych bułeczek mlecznych dołączają bułeczki z nadzieniem kakaowym, o smaku waniliowym oraz z kawałkami czekolady w różnorodnych, wygodnych formatach opakowań.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-promuje-nowe-smaki-buleczek-mlecznych,383900,artykul.html

W ramach kampanii pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”, przez cały wrzesień prowadzona będzie kampania billboardowa w największych aglomeracjach w Polsce. Będzie ona wsparta kreatywnym przekazem w kanałach social media Spółki. Dodatkowo na kanale You Tube oraz stronie www.smakbeztroski.pl zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe, z serii siedmiu filmów przygotowanych wiosną tego roku. Kolejny etap kampanii reklamowej, już pod innym hasłem, będzie prowadzony w październiku.

Reklama billboardowa oraz filmy zostały przygotowane przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.

Bohaterkami jesiennej odsłony Smaku Beztroski od Dan Cake są nowe wersje smakowe sztandarowego produktu Spółki, jakim są klasyczne bułeczki mleczne. Od kilkunastu już lat stanowią one sprzedażowy bestseller. Obecnie Spółka promuje warianty smakowe bułeczek, które będzie można kupić w wersji z nadzieniem o smaku waniliowym, kakaowym i z kawałkami mlecznej czekolady.

Kampania billboardowa będzie prowadzona w największych aglomeracjach w Polsce: Bydgoszczy, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Warszawie oraz we Wrocławiu. Wspierać ją będą kampanie w kanałach social media Spółki, na kanale You Tube oraz na stronie www.smakbeztroski.pl, na której zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe przygotowane wiosną tego roku do promocji Smaku Beztroski.

Reklama billboardowa pod hasłem „Smak beztroski zawsze pod ręką” będzie prowadzona przez cały wrzesień. Już w październiku Spółka rozpocznie kolejną odsłonę kampanii billboardowej pod zmienionym hasłem oraz specjalne akcje samplingowe, które będą prowadzone w kilku największych miastach w Polsce.

- Bułeczki mleczne są sprzedawane w Polsce niemal od początku istnienia Dan Cake w naszym kraju. Na fundamencie tego dobrze zakorzenionego produktu zdecydowaliśmy się budować linię produktów oferującą kilka wersji smakowych i formatów opakowań. Wdrożenie nowości poprzedzone zostało badaniami i testami konsumenckimi. Zdecydowaliśmy się na dwumiesięczną kampanię billboardową i zasięgowe działania w mediach społecznościowych w oparciu o formaty video oraz specjalne akcje samplingowe. Nasza jesienna kampania będzie prowadzona pod dwoma hasłami, oba będą dotyczyły tego wyjątkowego produktu, jakim są bułeczki mleczne. Kreacje z pierwszym z nich - „Smak Beztroski zawsze po ręką” - już możemy zobaczyć w największych aglomeracjach w Polsce. Przygotowujemy się obecne intensywnie do kolejnej odsłony tej kampanii – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

PONAD 5,2 MLN OSÓB Z FILMOWYM SMAKIEM BEZTROSKI

Pod koniec maja tego roku Dan Cake rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię promującą Smak Beztroski. W ramach tej kampanii eksponowane były kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak: wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.

Kampania, w ramach której powstało siedem, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypiczne potrzeby konsumentów. Zamierzeniem twórców było stworzenie postaci nieco przerysowanych, dzięki czemu klimat filmów jest lekki i humorystyczny.

W pierwszej odsłonie kampanii można było obejrzeć 4 filmy. Do tej pory ponad 5,2 mln osób obejrzało te filmy, a ponad 1 200 wzięło udział w specjalnym konkursie. Łącznie użytkownicy spędzili blisko 170 tys. min, co oznacza, że byli ze Smakiem Beztroski Dan Cake przez 4 miesiące.  

- Pierwszy etap promocji Smaku Beztroski spotkał się z bardzo dużym i pozytywnym odzewem wśród naszych konsumentów. Nasza jesienna kampania jest już bardziej produktowa, jednak dotyczy bestsellerowego produktu, więc mamy nadzieję, że zostanie równie dobrze przyjęta. Dodatkowo, publikujemy kolejne filmy z beztroską Cukiernią Dan Cake – ciepłe, wesołe i z humorem, który doceniają nasi konsumenci – dodał Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Źródło: Dan Cake

www.dancake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTM CX86e - najmniejsza na świecie kolorowa drukarka LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv
Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.
Walk z pierwszą lokalną kampanią wizerunkową dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Listopadowe szaleństwo rabatowe, czyli co i jak kupujemy online?
Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday tuż tuż! Mimo, że akcje te organizowane są nad Wisłą zaledwie od kilku lat, to zapisały się na stałe w świadomości Polaków. Równocześnie postępująca cyfryzacja nawyków zakupowych sprawiła, że coraz częściej kupujemy przez internet. Raport SAP podpowiada właścicielom sklepów...
Jubileuszowa konferencja Nec Competence Days 2019
W Krakowie odbyła się 10 edycja konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dla integratorów sektora nowoczesnych technologii audio - wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Tegoroczna edycja była wyjątkowa ze względu na potrójny jubileusz – 120...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764