logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz

  PR 29.04.2025, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-rusza-z-druga-odslona-kampanii-jedz-jak-chcesz,408607,artykul.html

Komunikacja marki w ramach nowej platformy jest prowadzona od września ubiegłego roku. Dan Cake tłumaczy hasło „Jedz jak chcesz”, stosowane w różnych rozwinięciach, jako zaproszenie do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych zasadach.

Jako marka opowiadamy historie o ludziach, którzy używają naszych produktów. O wspólnym przygotowaniu sobotniego śniadania, o braku pośpiechu, czerpaniu radości z ulubionego jedzenia. Eksplorujemy autentyczne konteksty, wychodząc poza sztywne ramy pokazywania typowych sytuacji użycia naszych produktów. – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

ilustracjastrzałka

Na potrzeby komunikacji zrealizowany został spot reklamowy, który kontynuuje narrację rozpoczętą wraz ze startem nowej platformy komunikacyjnej: https://www.youtube.com/watch?v=iC6wbrCcECc

Zaplanowana jest również konkursowa aktywacja konsumencka, w której pod hasłem „Wybieraj jak chcesz” do zdobycia są atrakcyjne nagrody: gotówka (5 x 10.000 złotych) oraz akcesoria, wchodzące w skład unikatowego merchu Dan Cake, takie jak bluzy, torby, kapelusze buckethat oraz skarpetki. Należy zakupić produkt oznakowany specjalną etykietą konkursową, wejść na stronę www.jakchcesz.pl/konkurs, oddać głos na swój ulubiony produkt Dan Cake i wymyślić dla niego oryginalne hasło reklamowe inspirowane różnorodnymi grafikami.

Kampania potrwa trzy miesiące - do połowy sierpnia br. - i będzie skupiona wokół kluczowego asortymentu marki, jaki stanowią m. in. gofry, bułeczki mleczne, bułki do burgerów oraz chleby tostowe.

Obejmie kanały takie jak: OOH i digital indoor na nośnikach AMS, reklamy w kinach, Addressable TV, platformy VOD i YouTube, social media (Meta, TikTok), kampanie rich media oraz na portalach WP, Onet i Filmweb, a także promocję w popularnych aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Glovo). Zaplanowany jest również dedykowany konkurs dla słuchaczy radia RMF MAXX.

W kampanii „Wybieraj jak chcesz”, która stanowi rozwinięcie platformy „Jedz jak chcesz”, po raz kolejny dajemy szansę użytkownikom na kreatywną interpretację produktów z portfolio Dan Cake, pokazanych w różnych, niekonwencjonalnych odsłonach wizualnych. W ten sposób zachęcamy konsumenta do wybrania swojego numeru jeden i znalezienia nie tylko własnego sposobu jedzenia, ale i ulubionych okoliczności spożycia – bo nie ma jednego słusznego podejścia, jest indywidualne, „Twoje”. I właśnie takie jest świetne! - podsumowuje Karolina Studzińska, Senior Digital Strategy & Brand Consultant w agencji reklamowej Bluerank.

Koncepcja kampanii, idea kreatywna i oprawa graficzna opracowane zostały przez Bluespace - dział brand marketingu w agencji reklamowej Bluerank, która odpowiadała również za zakup mediów oraz koordynację realizacji kampanii z partnerami. Za stworzenie strony konkursowej, działania PR i kontakt z mediami odpowiada agencja Ancymony (*ancy), a za aktywności w social mediach i współpracę z influencerami Tears of Joy. Materiały video na potrzeby kampanii zostały zrealizowane przez KeyStory.

Źródło: Dan Cake Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764