logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake stworzy w Chrzanowie antysmogowy mural

  PR 05.07.2021, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka
Na zdjęciu od lewej - Robert Maciaszek - Burmistrz Chrzanowa, Małgorzata Chudzik - Prezes Zarządu Dan Cake Polonia, Ilona Morawska-Ptasińska - Prezes Zarządu TBS w Chrzanowie

Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach współpracy podjętej przez markę z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie. Ma ona na celu nie tylko uwypuklenie walorów przyrodniczych i turystycznych regionu, ale także w ciekawy, artystyczny sposób zwrócić uwagę opinii publicznej na problem zanieczyszczenia powietrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-stworzy-w-chrzanowie-antysmogowy-mural,392150,artykul.html

Mural zostanie wykonany z wykorzystaniem specjalnych farb fotokatalitycznych, zawierających dwutlenek tytanu, który przyciąga i neutralizuje smog na podobnej zasadzie, jak ma to miejsce w procesie fotosyntezy zachodzącym w roślinach. Tym samym pokryta nimi powierzchnia będzie pochłaniała zanieczyszczania porównywalnie do 170 drzew.

– Jednym z moich priorytetów jest ekologia oraz poprawa wizerunku miasta. Ten mural idealnie wpisuje się w te cele, poprawiając zarówno estetykę centrum Chrzanowa, jak i korzystnie wpływając na jakość powietrza. Cieszę się, że lokalne przedsiębiorstwa inwestują nie tylko w rozwój swoich firm, ale także realizują na terenie naszej gminy cele społeczne – komentuje Robert Maciaszek, Burmistrz Chrzanowa.

Zanieczyszczenie powietrza staje się coraz większym problemem i wyzwaniem cywilizacyjnym, które wymaga nie tylko konkretnych działań zapobiegawczych, ale również kształtowania odpowiedzialnych, proekologicznych postaw w społeczeństwie. W przypadku chrzanowskiego muralu inicjatorzy projektu zdecydowali się wykorzystać niestandardowy, street art’owy przekaz, który wpisze się w lokalną architekturę, nadając jej artystycznego wyrazu, oraz pozytywnie wpłynie na jakość życia mieszkańców.

– TBS w Chrzanowie to nie tylko betonowe budynki i parkingi. To też spółka wykazująca troskę o ochronę środowiska, zieleń i czyste powietrze. Aranżujemy na nowo istniejącą zieleń przy budynkach przycinając artystycznie drzewa i krzewy, żeby jeszcze lepiej zdobiły nasze osiedla, ale też były w dobrej kondycji i dawały czyste powietrze. Z wielkim entuzjazmem przystąpiliśmy więc do projektu, który ma siłę dziesiątek drzew – dodaje Ilona Morawska-Ptasińska, Prezes Zarządu TBS w Chrzanowie.

Inicjatywy proekologiczne, mające jednocześnie na uwadze dobro mieszkańców, stanowią istotny element działań podejmowanych zarówno przez lokalne władze, jak i firmę Dan Cake Polonia, która w tym roku obchodzi 30 - lecie istnienia na rynku polskim.

– W ramach naszego firmowego projektu CSR „Robimy Klimat” podejmujemy szereg konkretnych aktywności skierowanych do społeczności lokalnej, naszych pracowników oraz o charakterze ekologicznym. Prowadzimy m.in. własną, miejską pasiekę, uruchomiliśmy trzy regionalne gry terenowe, instalujemy łąki kwietne i wspieramy lokalne drużyny sportowe. Zrównoważony mural, który powstanie we współpracy z Miastem Chrzanów i TBS w Chrzanowie, już teraz jest przykładem wzorowej i wartościowej współpracy biznesu i władz lokalnych – podsumowuje Małgorzata Chudzik, Członek Zarządu Dan Cake Polonia.

Mural powstanie na ścianie kamienicy zlokalizowanej przy ulicy Mickiewicza w Chrzanowie. Za projekt graficzny odpowiada agencja 19 Południk, a wykonaniem zajmie się agencja artystyczna „Nietak”. Realizacja zaplanowana jest na koniec lipca br.

Źródło: Dan Cake Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764