logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze

  PR 29.07.2021, przeczytano 892 razy
ilustracjastrzałka

Ma moc 170 drzew i można na nim odszukać charakterystyczne dla regionu miejsca oraz detale związane ze sportowymi i proekologicznymi aktywnościami.  Mowa o muralu, który z końcem lipca powstał w Chrzanowie w wyniku współpracy firmy Dan Cake Polonia z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-stworzyl-mural-oczyszczajacy-powietrze,392442,artykul.html

Mural, oprócz tego, że podnosi estetykę okolicy, działa jak las w środku miasta - został bowiem w całości wykonany ze specjalnych farb fotokatalitycznych. Zawarty w nich dwutlenek tytanu przyciąga i neutralizuje smog na podobnej zasadzie, jak ma to miejsce w procesie fotosyntezy zachodzącym w roślinach.

Malowidło powstało w ramach projektu CSR firmy Dan Cake Polonia, realizowanego pod hasłem „Robimy Klimat”. W ramach tej inicjatywy marka m.in. prowadzi własną, miejską pasiekę, uruchomiła trzy regionalne gry terenowe, instaluje łąki kwietne i wspiera lokalne drużyny sportowe.

Mural powstał na ścianie kamienicy zlokalizowanej przy ulicy Mickiewicza w Chrzanowie. Za projekt graficzny odpowiada agencja 19 Południk, a wykonaniem zajęła się agencja artystyczna „Nietak”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dan Cake Polonia

www.dancake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764