logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze

  PR 29.07.2021, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

Ma moc 170 drzew i można na nim odszukać charakterystyczne dla regionu miejsca oraz detale związane ze sportowymi i proekologicznymi aktywnościami.  Mowa o muralu, który z końcem lipca powstał w Chrzanowie w wyniku współpracy firmy Dan Cake Polonia z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-stworzyl-mural-oczyszczajacy-powietrze,392442,artykul.html

Mural, oprócz tego, że podnosi estetykę okolicy, działa jak las w środku miasta - został bowiem w całości wykonany ze specjalnych farb fotokatalitycznych. Zawarty w nich dwutlenek tytanu przyciąga i neutralizuje smog na podobnej zasadzie, jak ma to miejsce w procesie fotosyntezy zachodzącym w roślinach.

Malowidło powstało w ramach projektu CSR firmy Dan Cake Polonia, realizowanego pod hasłem „Robimy Klimat”. W ramach tej inicjatywy marka m.in. prowadzi własną, miejską pasiekę, uruchomiła trzy regionalne gry terenowe, instaluje łąki kwietne i wspiera lokalne drużyny sportowe.

Mural powstał na ścianie kamienicy zlokalizowanej przy ulicy Mickiewicza w Chrzanowie. Za projekt graficzny odpowiada agencja 19 Południk, a wykonaniem zajęła się agencja artystyczna „Nietak”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dan Cake Polonia

www.dancake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe® RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.
Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
El Padre dla Optibuy i PSML
19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764