logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake wystartował z nową akcją konsumencką

  PR 19.07.2021, przeczytano 473 razy
ilustracja

„Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-wystartowal-z-nowa-akcja-konsumencka,392332,artykul.html

Z myślą o wszystkich miłośnikach przygotowywania posiłków na ruszcie marka Dan Cake wystartowała z wyjątkowym konkursem. Zadaniem uczestników jest zrobienie zdjęcia przyrządzonego przez siebie dania z grilla i udostępnienie go na swoim Instagramowym profilu, a następnie oznaczenie konta Dan Cake i wpisanie hasztaga #GrilujZDanCake.

Na stronie aktywacji www.sezonotwartynadobre.pl można dodatkowo zainspirować się autorskimi przepisami, które bazują na produktach Dan Cake dedykowanym potrawom grillowym. Na zwycięzców czekają grille elektryczne, fartuchy grillowe i zestawy produktów Dan Cake.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną i stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która dba również o komunikację w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami. Kampanię mediową na Facebook’u i Instagramie prowadzi agencja Ancymony.  

Konkurs potrwa do 9 sierpnia br.

Źródło: Dan Cake Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764