logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt

  PR 05.12.2024, przeczytano 363 razy
ilustracja

Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-z-kampania-na-drugi-dzien-swiat,406737,artykul.html

Według badania, przeprowadzonego przez platformę ePsycholodzy.pl*, aż 22% Polaków okres świąteczny kojarzy się nie tylko z przyjemnością, ale także zmęczeniem, związanym z intensywnymi przygotowaniami: gotowaniem, zakupami czy poszukiwaniem prezentów dla najbliższych.

Dlatego Dan Cake postanawia przełamać ten schemat, namawiając do potraktowania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako czasu dla siebie, spędzanego na swoich zasadach i w zgodzie z własnymi potrzebami.

W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce - mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Marka uruchamia tym samym konkurs, w ramach którego na stronie www.jakchcesz.pl/konkurs każdy może pochwalić się swoim pomysłem na wymarzony drugi dzień świąt. Musi w tym celu stworzyć kreatywny kolaż. Uczestnicy będą rywalizowali o atrakcyjne nagrody - do wygrania są ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka i świąteczne wypieki od Dan Cake. Aktywacja potrwa do 18 grudnia br.

Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są współprace z kilkudziesięcioma influencerami, którzy wraz z Dan Cake będą inspirować swoich odbiorców do spędzania drugiego dnia świąt po swojemu.

Poza działaniami display realizowane będą kampanie na platformach zakupowych (Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka) oraz w social mediach (TikTok i Meta Ads).

Koncepcję i key visual kampanii opracował Bluespace - dział brand marketingu w agencji reklamowej Bluerank, który zajął się również zakupem mediów. Za stworzenie strony konkursowej i działania PR odpowiadają Ancymony (*ancy), za aktywności w social mediach Tears of Joy, a współprace z influencerami BrandLift i Tears of Joy.

Źródło: Dan Cake Polonia

www.dancake.pl

Dodatkowe informacje:

* Zmęczeni Świętami. Co czwarty Polak w złym stanie psychicznym, Horecatrends 2023 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764