logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz

  PR 18.09.2024, przeczytano 251 razy
ilustracjastrzałka

Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dan-cake-z-nowa-platforma-komunikacji%3A-jedz-jak-chcesz,405710,artykul.html

W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas”, skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

„Jedz jak chcesz” to nowa, inkluzywna komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb, a skupia się na autentycznych historiach odbiorców marki. To przestrzeń, w której stawia się na relacje między ludźmi, ceni swobodę i zaprasza do kontestacji ograniczeń wynikających z konwenansów i przyzwyczajeń.

ilustracjastrzałka

Platforma „Jedz jak chcesz” jest efektem pogłębionego procesu strategicznego mapującego rynek i potrzeby użytkowników poszczególnych kategorii. Nowe założenia komunikacyjne pozwolą marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców.

Nowa platforma komunikacyjna znacząco zmienia optykę dialogu między naszą marką, a jej odbiorcami, stawiając w centrum konsumentów i ich prawdę o sposobie używania naszych produktów. Dobre jedzenie nie powinno być bowiem zarezerwowane tylko dla tych, którzy posiadają umiejętności, czas i miejsce, by przyrządzić sobie posiłek. Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność” – komentuje Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Zmianie platformy komunikacji towarzyszy kampania otwierająca, której bazę stanowi nowy film wizerunkowy marki:

Jego bohaterami są zwyczajni ludzie i ich codzienne życie, na które składają się zabiegane poranki w kuchni czy wieczorne spotkania w gronie znajomych. Dan Cake jest ich towarzyszem, elementem większej całości, a przedstawione sytuacje toczą się na zasadach, które tworzą sami bohaterowie, na własnych warunkach.

Stawiając na nowy przekaz komunikacyjny, marka zadbała również o redefinicję strategii działań w swoich social mediach. Planowane są regularne współprace z influencerami, reprezentującymi świat młodych ludzi, aktywnie spędzających czas wolny czy też zwolenników sprytnych rozwiązań kulinarnych. Zmieni się również tone of voice komunikacji, formaty publikacji i intensywność dialogu z odbiorcami.

Kampania promująca nową platformę komunikacji startuje w połowie września i w pierwszym etapie obejmie kanały takie jak: reklamy w sieciach kin Multikino i Helios, Addressable TV w stacji TVN, VOD (Player i Polsat Box), promocję płatną w kanałach Social Media (Instagram, TikTok oraz Facebook), kampanie rich media, a także promocje w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Blix, Glovo).

Za opracowanie nowej platformy komunikacji, ideę, nadzór strategiczny i key visual odpowiada Bluerank. Spot został zrealizowany przez KeyStory. Działania w social mediach, w tym współprace z influencerami, realizowane są przez Tears of Joy. Landing page został stworzony przez agencję Ancymony (*ancy), która odpowiada także za PR i kontakt z mediami.

Źródło: Dan Cake Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764