logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dane od Cloud Technologies dostępne na platformie Mediamath

  PR 20.11.2017, przeczytano 478 razy

Do dyspozycji klientów platformy DSP MediaMath, trafiły informacje o użytkownikach sieci, pochodzące z największej w Europie hurtowni danych OnAudience.com, należącej do grupy Cloud Technologies. Aby precyzyjnie targetować kampanie online, marketerzy mogą korzystać z danych o użytkownikach mobilnych i desktopowych z ponad 40 rynków świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dane-od-cloud-technologies-dostepne-na-platformie-mediamath,34539,artykul.html

Klienci MediaMath mogą targetować reklamy z jeszcze większą precyzją, wykorzystując dane dostępne na platformie DMP (Data Management Platform) OnAudience.com - spółki należącej do grupy Cloud Technologies. To jedna z największych na świecie platform, na której przetwarza się ponad 9 mld anonimowych profili użytkowników sieci.

Po zakończeniu integracji danych należących do Cloud Technologies z MediaMath, znacząco zwiększyła się liczba dostępnych na platformie DSP profili użytkowników z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Polska spółka dostarcza także dane o użytkownikach z kluczowych rynków w Europie i Ameryce Północnej, m.in. z Niemiec, Włoch, Stanów Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii.

Do szczegółowej kategoryzacji danych, lider Big Data Marketingu w Polsce wykorzystuje innowacyjne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Informacje o użytkownikach desktopowych są automatycznie kategoryzowane na podstawie danych demograficznych, behawioralnych oraz zainteresowań użytkowników, na ponad 500 segmentów.

Klienci MediaMath mają również dostęp do ponad 150 segmentów mobilnych. Aby umożliwić marketerom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych, segmenty zostały utworzone na podstawie danych behawioralnych, demograficznych i lokalizacji użytkowników. Informacje są aktualizowane codziennie i pochodzą bezpośrednio z aplikacji mobilnych, z których odbiorcy aktywnie korzystają.

– Światowa gospodarka przechodzi dynamiczny proces cyfryzacji, a wraz z nią digitalizują się całe społeczeństwa. Efektem zmian jest również transformacja rynku reklamy internetowej, która w najbliższych latach będzie jeszcze bardziej wyraźna. W dobie wszechobecnego zjawiska tzw. ślepoty banerowej, komunikaty marketingowe wyświetlane na chybił trafił nie tylko nie dostarczają satysfakcjonujących wyników, lecz również negatywnie wpływają na odbiór reklam online, przyczyniając się do popularyzacji adblocków. Tymczasem kampanie oparte o analitykę Big Data charakteryzują się dużo większym zwrotem z inwestycji. Dzięki nim, marketerzy mogą dotrzeć do osób, które są naprawdę zainteresowane produktem – tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies. Według raportu „Zenith’s Programmatic Marketing Forecasts” globalny rynek reklamy programmatic zanotuje wzrost o 31% w 2017 r.

Dane Cloud Technologies dystrybuowane są na platformie MediaMath za pośrednictwem partnera warszawskiej spółki - firmy Adform.

Źródło: Cloud Technologies

www.cloudtechnologies.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764