logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra

  PR 18.07.2019, przeczytano 255 razy
fot. Marcin Musialski

Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/daniel-szczek-nowym-dyrektorem-kreatywnym-agencji-eskadra,383295,artykul.html

Daniel Szczęk związany jest z branżą reklamową od 2008 roku. Swoją karierę zaczynał w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly jako junior copywriter. Seniorskie stanowisko objął w agencji S4, a rozwijał się w agencjach Brandman oraz Opcom, gdzie oprócz pisania copy zajmował się zarządzaniem kreacją. W Eskadrze zaczął pracować rok temu jako creative group head. Dzięki kilkunastu wygranym projektom i sprawnemu zarządzaniu zespołem awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego.

Szczęk stale współpracował z takimi markami jak m.in.: Mitsubishi, Netto, OLT Express, Galeria Krakowska. Odpowiadał również za realizację ponad 20 kampanii łączonych ATL, BTL i digital dla marek takich jak Oranżada Hellena, Red Bull, PKP, UOKiK, BPH, Cinema City czy Śnieżka.

Jako dyrektor kreatywny w Eskadrze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie kreatywne zespołu kreacji, kierowanie projektami komercyjnymi wraz z ich oceną oraz podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących przetargów i stałych klientów.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764