logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daniela Werbeniec z „Gazety Wyborczej” laureatką nagrody INMA „30 Under 30”

  PR 05.10.2021, przeczytano 349 razy
ilustracja
Fot.Mateusz Skwarczek

Menadżerka projektów medialnych i edukacyjnych Fundacji Gazety Wyborczej, współtwórczyni Szkoły Redaktorów „Gazety Wyborczej” Daniela Werbeniec – jako pierwsza i jedyna osoba z Polski – znalazła się w gronie zwycięzców tegorocznej edycji nagrody „30 Under 30” organizowanej przez International News Media Association (INMA). Plebiscyt wskazuje 30 młodych profesjonalistów z całego świata uznanych za wschodzące gwiazdy mediów informacyjnych w 2021 roku.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/daniela-werbeniec-z-_gazety-wyborczej_-laureatka-nagrody-inma-_30-under-30_,393256,artykul.html

Nagroda „30 Under 30” jest częścią projektu Young Professionals Initiative stworzonego przez INMA – światową organizację zrzeszającą firmy z branży mediów. Ma on na celu zwrócenie uwagi na 30 osób poniżej 30 roku życia, które na wczesnym etapie swojej kariery posiadają osiągnięcia zawodowe, zajmują wysokie stanowiska w mediach, wykazują się dużą wiedzą o innowacjach, potrafią wpływać na otaczającą ich rzeczywistość i ją kreować oraz posiadają umiejętności zarządcze w zakresie reklamy, analizy biznesowej, treści czy produktów. Są to przedstawiciele zróżnicowanych rynków, do których media informacyjne docierają – różnych ras, kolorów skóry, płci czy wyznań.   

Spośród 133 zgłoszeń do drugiej edycji nagrody „30 Under 30” członkowie komitetu inicjatywy Young Professionals wybrali sześciu zwycięzców w każdej z pięciu kategorii: Reklama (Advertising), Publiczność (Audience), Treść (Content), Przywództwo (Leadership) oraz Produkt (Product). Są to obywatele 20 krajów, m.in. Szwecji, Indonezji, Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii, Hondurasu, Wielkiej Brytanii czy Kenii.   

Pierwszą i jedyną przedstawicielką Polski, która została wyróżniona nagrodą, jest Daniela Werbeniec – menadżerka projektów medialnych i edukacyjnych w „Gazecie Wyborczej” oraz Fundacji Gazety Wyborczej. Znalazła się ona w gronie zwycięzców w kategorii Przywództwo (Leadership). Werbeniec jest współtwórczynią Szkoły Redaktorów „Gazety Wyborczej”, którego ideą jest przekazywanie wiedzy i rozwijanie kompetencji redaktorów, dzięki kontaktowi z najlepszymi specjalistami, nie tylko z grona „Wyborczej”, a także przygotowanie ich do wyzwań, jakie stawiają dziennikarstwu dzisiejszy świat i przemiany we współczesnych mediach. Pracowała również przy wdrażaniu Programu Dziennikarstwa Śledczego – pierwszego w kraju i Europie Środkowo-Wschodniej programu grantów finansowych oraz wsparcia prawnego dla dziennikarzy śledczych, którego pomysłodawcą jest Fundacja Gazety Wyborczej.   

Daniela Werbeniec jest również stypendystką międzynarodowej organizacji Humanity in Action – programu dedykowanego profesjonalistom i działaczom interesu publicznego, którzy mają na celu uczynić otaczającą ich rzeczywistość bardziej inkluzywną oraz różnorodną.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764