Zadania na nowym stanowisku Daniila Khaustova skupiają się na merytorycznej odpowiedzialności za realizowane kampanie reklamowe przez KERRIS Select. Do obowiązków Khautsova należy utrzymywanie jakości prowadzonych dla Klientów działań oraz optymalizacja narzędzi wykorzystywanych do realizacji ich celów biznesowych, rozwój zaangażowania, relacji i know how zespołu, a także wsparcie merytoryczne zespołu komunikacji KERRIS Group. Ponadto Khaustov kontynuuje prowadzenie wybranych Klientów.
- Daniil w ciągu naszej ponad rocznej współpracy wykazał się doskonałymi umiejętnościami m.in. analitycznymi i przywódczymi, co przekłada się bezpośrednio na osiąganie jeszcze lepszych wyników w realizacji kampanii dla naszych Klientów - powiedział Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.
Daniil Khaustov posiada 7 letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu. Zrealizował ponad 2000 projektów dla klientów takich jak: Tauron, BMW, CUK, BNP Paribas, Podravka, Quazkom Bank, Dako, Meliconi, Polycom. Z agencją KERRIS Group związany jest od końca 2019 roku.
Źródło: KERRIS Group