logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone na nośnikach Synergic przypomina o piciu wody

  PR 23.06.2016, przeczytano 989 razy
ilustracjastrzałka

Należący do koncernu Danone, największy producent wody butelkowanej w Polsce Żywiec Zdrój, rozpoczął w czerwcu kampanię reklamową pod hasłem „PAMIĘTAJ O WODZIE NA DROGĘ”. Nośniki reklamowe wykorzystywane w kampanii wybrano nieprzypadkowo – postawiono na te zlokalizowane na dworcach, by dotrzeć precyzyjnie do grupy docelowej, jaką w tym przypadku były osoby wybierające się w podróż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danone-na-nosnikach-synergic-przypomina-o-piciu-wody,29052,artykul.html

Celem kampanii jest przypominanie, a zarazem uświadamianie, jak ważne jest picie wody, szczególnie podczas podróży. Layout kampanii został ujednolicony, tak by mocno skupić uwagę konsumentów i na dłużej powiązać hasło z konkretną marką. Producent zdecydował się na wybór XX nośników należących do firmy Synergic. Wymowne reklamy pojawiły się na nośnikach typu citylight i wielki format w Warszawie, Gdańsku i Sopocie. Na Dworcu Centralnym w Warszawie kampania potrwa do końca czerwca, a w w Trójmieście aż do końca sierpnia.

Dworce to miejsca, w których występuje ogromny traffic – rocznie ponad 22,5 mln osób. Hasło kampanii zatem idealnie wpasowuje się w specyfikę tej przestrzeni. Sugestywny wydźwięk reklam w połączeniu z wizją długiej podróży rewelacyjnie wpływa na instynktowy wybór produktu – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic.

Żywiec Zdrój od wielu lat jest niekwestionowanym liderem rynku wody butelkowanej – udziały wartościowe przekraczają 30%.

Źródło: Synergic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

No cóż, obawiają się tej z kranu w toalecie pociągu? Hmm, w sumie to pewnie jakością niewiele odbiega od tej butelkowanej. Poza tym podróż pociągiem, nie jest jakimś nagłym zdarzeniem, więc może lepiej wziąć 1,5 l wody mineralnej za 2 zł, niż 0,7 "zwykłej" za 3 zł?

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764