logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO

  PR 12.06.2024, przeczytano 461 razy
ilustracjastrzałka

Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób uwzględniających w swojej codziennej diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka1, aktywnych, uprawiających sport.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danone-promuje-wysokobialkowe-jogurty-yopro,404612,artykul.html

Oferowanie produktów, będących wsparciem dla sprawnego funkcjonowania organizmu, a także edukacja żywieniowa wynikają wprost z misji DANONE, który dąży do zapewnienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe, czego wyrazem jest konsekwentna rozbudowa portfolio w tym obszarze.

Jednocześnie, coraz większa popularność artykułów wysokobiałkowych przekłada się na rozwój oferty rynkowej. W 2023 roku wartość ich sprzedaży wzrosła o 82,7% w porównaniu do 2022 roku2, a liczba rozmów dotyczących tego typu produktów w Internecie3 wzrosła o 32%.

ilustracjastrzałka

Wysokobiałkowe jogurty YoPRO to także odpowiedź na potrzeby Konsumentów, dla których znaczenie ma zdrowy tryb życia, między innymi zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna4. – Z badań wynika, że konsumenci coraz częściej poszukują produktów bogatych w konkretne makroelementy5– Obserwujemy wzrost zainteresowania sportem, a co za tym idzie, produktami wysokobiałkowymi. Jako jeden z liderów rynku mamy ambicję, aby precyzyjnie odpowiadać na te potrzeby, oferując produkty nie tylko najlepszej jakości, ale także zaspokajające oczekiwania nawet najbardziej wymagających kubków smakowych – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki.

Szeroka dystrybucja i promocja

Produkty YoPRO będą dostępne w hipermarketach i supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu, a ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. Od lipca do października reklamy będzie można zobaczyć w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz portalu YouTube, a spot promujący jogurty YoPRO wyświetlany będzie w największych stacjach telewizyjnych, m.in. przy programach o tematyce sportowej. Aby w jak najskuteczniejszy sposób dotrzeć do osób, do których kierowane są produkty, reklamy produktów wyświetlane będą również w siłowniach, a udział w nich wezmą powiązani ze sportem i zdrowym stylem życia influencerzy. Co więcej - w ramach kampanii podjęta zostanie współpraca z influencerami lifestyle i dietetykami.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

1 YoPRO Performance Nutrition 101 – Danone Global Science Activation document / CERIN – Protein and sport practices: why and when? -2016; International Association of Athletics Federations Consensus Statement 2019.

2 Źródło: Danone za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), zmiana sprzedaży wartościowej, okres MAT W52 2023 vs MAT W52 2022, kategoria: Świeże produkty mleczne, segment: produkty wysokobiałkowe (klasyfikacja własna Klienta).

3 YoPRO Segmentation Study – Toluna, 2022 / 2. High-Protein Products as Popular as Ever, The Food Institute, July 2023 https://foodinstitute.com/focus/high-protein-products-as-popular-as-ever.

4 Danone HiPRO Segmentation Research, 10/2022; Global views on Exercise and team sports (ipsos.com), 07/2021, The average number of hours people spend on physical exercise per week.

5 YoPRO Segmentation Study, Toluna - 2022 (Scope: BR, ES, FR, PT, IT, NL, BE, PL, AUS).

* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764