logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone zwraca pieniądze za zakup Alpro Psst!... To nie mlek*, bez zadawania pytań

  PR 15.11.2022, przeczytano 1161 razy
ilustracjastrzałka

Cashback, czyli zwrot kosztu zakupu - tak Danone chce zachęcić do spróbowania swojego nowego produktu z portfolio marki Alpro - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Akcja potrwa cały listopad i będzie miała zasięg ogólnopolski. Za realizację odpowiada Albedo Marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danone-zwraca-pieniadze-za-zakup-alpro-psst%21...-to-nie-mlek%2A%2C-bez-zadawania-pytan,397983,artykul.html

Alpro PSST!... TO NIE MLEK* to nowy produkt Danone, obecny na rynku dopiero od wiosny 2022. To napój roślinny, który nie jest mlekiem, ale smakiem do złudzenia je przypomina. Produkt został opracowany z myślą o miłośnikach mleka, którzy poszukują roślinnych alternatyw.

- Celem akcji jest budowanie trialu - przede wszystkim wśród miłośników mleka. Coraz więcej osób chce włączyć na stałe do swojej diety produkty na bazie roślin, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z dobrze im znanego i lubianego smaku mleka. Alpro PSST!... TO NIE MLEK* to produkt, który łączy delikatny smak i kremową konsystencję ze wszystkimi zaletami roślin. Idealnie sprawdzi się do kawy, porannych płatków, deserów, pysznie smakuje też pite prosto ze szklanki. Wiemy jednak, że najtrudniej wykonać jest ten pierwszy krok, dlatego zapraszamy do spróbowania Alpro PSST!... TO NIE MLEK* – na nasz koszt. - mówi Basia Szczęsna, Kierownik ds. Aktywacji Marki Alpro.  

Mechanizm obejmuje jednorazowy zwrot pieniędzy za zakup jednej sztuki Alpro PSST!... TO NIE MLEK*  na podstawie paragonu, który należy zachować. Można go dokonać bez żadnych dodatkowych obowiązków: podawania uzasadnienia, wystawiania opinii czy wypełniania ankiety. Zwrot pieniędzy na konto nastąpi po wypełnieniu zgłoszenia na dedykowanej stronie.

Akcja o zasięgu ogólnopolskim ruszyła 2.11 i potrwa do 30.11.2022. Mechanizm akcji przygotowała Albedo Marketing. Agencja odpowiada również za kreację akcji, stworzenie strony www, produkcję materiałów POS i całościową obsługę. Zaplanowana jest także kampania digital – za zakup mediów odpowiada agencja Mediacom.

Źródło: ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Do czasu, gdy okaże się ,że dojenie roślin sprawia im ból i jest nieetyczne.

avatar użytkownika
,

Nie szkoda Ci czasu na dyskutowanie z własnymi fantasmagoriami?   

avatar użytkownika
,

To oni nie doili migdałów i innych roślin w celu pozyskania tego niemleka?

I żadnej roślinie nie stała się krzywda?
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli nie szkoda - to wal śmiało. Tylko pamiętaj że nie udzielasz darmowych odpowiedzi.  

avatar użytkownika
,

No ale doili te rośliny bezboleśnie czy któraś cierpiała?  

avatar użytkownika
,

No właśnie - doczekamy się odpowiedzi? Autor, autor, autor!!!  

avatar użytkownika
,

Czyli NIE WIESZ, ale jesteś przekonany o wyższości produktu w którym cierpią rośliny.
  

avatar użytkownika
,

Czyli Ty WIESZ, że cierpią? I jak to okazują?   

avatar użytkownika
,

Wydaje mnie się, a nawet jestem pewien, że to ten, kto doi migdały powinien udowodnić, że nie cierpiały.

Z innymi roślinami pewnie jest tak samo. Mnie jako konsumenta to interesuje. Nie chciałbym bić wody zabarwionej na biało z roślin, które cierpiały przy dojeniu.
  

avatar użytkownika
,

Od czasów starożytnych obowiązek udowodnienia tezy spoczywa na jej autorze. Zgodnie z logiką klasyczną.  

avatar użytkownika
,

Obowiązek spoczywa na tym, kto uzyskuje korzyści.
Jeśli więc ktoś doi rośliny, musi dowieść, że nie cierpiały.

Ja jako Konsument otwarcie żądam jasnej deklaracji w tej materii.
  

avatar użytkownika
,

Jak to? A nie jest tak, że przedsiębiorca ma prawo robić co mu się podoba korzystając ze swojej pozycji i przewag nad konsumentem, mając w poważaniu prawo i normy społeczne? Na przykład tak, jak to robią wielkie platformy internetowe? I że nikt - ani konsument, ani państwo czy okropna Unia, nie powinni mu się w dojenie frajerów wtrącać?  

avatar użytkownika
,

Ale wielkie platformy nie doją roślin i nie nazywają tego płynu mlekiem.
Jeśli zaczną, obejmie je European Ingredients Act.
  

avatar użytkownika
,

Oczywiście. Wielkie platformy nie musza doić roślin - mają pod dostatkiem pozwalających na dojenie się frajerów.  

avatar użytkownika
,

Mocne słowo na określenie ludzi, którzy z własnej woli korzystają z czyichś usług.

Ale pewnie napiszesz mi za jakiś czas, że wcale dobrowolnie.
  

avatar użytkownika
,

O własnej woli można mówić w wypadku ludzi mających świadomość na co się decydują. Jeśli mamy np. do czynienia z ludźmi, których danymi handluje się za ich plecami, to są to ofiary nadużyć, pozbawiane przy okazji takiego procederu prawa do własnych wyborów.

Sytuacja gdy ofiara staje w obronie oprawcy nie jest wbrew pozorom niczym niezwykłym. Jest to zjawisko znane psychologii pod nazwą syndromu sztokholmskiego, nazywanego także "przywiązaniem z pojmania".
  

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764