logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danonki na lato z kolorowymi patyczkami

  PR 13.06.2018, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania Danonków z letnimi gadżetami: kolorowymi patyczkami do przygotowania lubianych przez dzieci mrożonych serków. W ramach wsparcia aktywacji marka zorganizuje m.in. wakacyjny sampling produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danonki-na-lato-z-kolorowymi-patyczkami,36866,artykul.html

Danonkowe patyczki są dołączane do produktów w okresie letnim już od ponad 20 lat i co roku cieszą się powodzeniem zarówno u dzieci, jak i rodziców. Młodsi konsumenci uwielbiają kolorowe patyczki, a mamy zyskują sposób, by w ciepłe dni przygotować dziecku pyszny podwieczorek: mrożone Danonki, które zawierają wapń i witaminę D*.

W ramach wsparcia sprzedaży planowany jest wakacyjny sampling produktów wśród osób wypoczywających nad Bałtykiem. Pod koniec czerwca w kilkunastu nadmorskich miejscowościach pojawi się danonkowy food truck, w którym dzieci będą mogły otrzymać mrożone Danonki. Samochód będzie jeździł po wybrzeżu do połowy lipca. Wsparciem dla aktywacji będzie również kampania w TV i mediach społecznościowych, a także materiały POS w sklepach.

Źródło: Danone

www.danone.com

Dodatkowe informacje:

* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone