logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danonki na lato z kolorowymi patyczkami

  PR 13.06.2018, przeczytano 1004 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania Danonków z letnimi gadżetami: kolorowymi patyczkami do przygotowania lubianych przez dzieci mrożonych serków. W ramach wsparcia aktywacji marka zorganizuje m.in. wakacyjny sampling produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danonki-na-lato-z-kolorowymi-patyczkami,36866,artykul.html

Danonkowe patyczki są dołączane do produktów w okresie letnim już od ponad 20 lat i co roku cieszą się powodzeniem zarówno u dzieci, jak i rodziców. Młodsi konsumenci uwielbiają kolorowe patyczki, a mamy zyskują sposób, by w ciepłe dni przygotować dziecku pyszny podwieczorek: mrożone Danonki, które zawierają wapń i witaminę D*.

W ramach wsparcia sprzedaży planowany jest wakacyjny sampling produktów wśród osób wypoczywających nad Bałtykiem. Pod koniec czerwca w kilkunastu nadmorskich miejscowościach pojawi się danonkowy food truck, w którym dzieci będą mogły otrzymać mrożone Danonki. Samochód będzie jeździł po wybrzeżu do połowy lipca. Wsparciem dla aktywacji będzie również kampania w TV i mediach społecznościowych, a także materiały POS w sklepach.

Źródło: Danone

www.danone.com

Dodatkowe informacje:

* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764