logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danonki na lato z kolorowymi patyczkami

  PR 13.06.2018, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania Danonków z letnimi gadżetami: kolorowymi patyczkami do przygotowania lubianych przez dzieci mrożonych serków. W ramach wsparcia aktywacji marka zorganizuje m.in. wakacyjny sampling produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danonki-na-lato-z-kolorowymi-patyczkami,36866,artykul.html

Danonkowe patyczki są dołączane do produktów w okresie letnim już od ponad 20 lat i co roku cieszą się powodzeniem zarówno u dzieci, jak i rodziców. Młodsi konsumenci uwielbiają kolorowe patyczki, a mamy zyskują sposób, by w ciepłe dni przygotować dziecku pyszny podwieczorek: mrożone Danonki, które zawierają wapń i witaminę D*.

W ramach wsparcia sprzedaży planowany jest wakacyjny sampling produktów wśród osób wypoczywających nad Bałtykiem. Pod koniec czerwca w kilkunastu nadmorskich miejscowościach pojawi się danonkowy food truck, w którym dzieci będą mogły otrzymać mrożone Danonki. Samochód będzie jeździł po wybrzeżu do połowy lipca. Wsparciem dla aktywacji będzie również kampania w TV i mediach społecznościowych, a także materiały POS w sklepach.

Źródło: Danone

www.danone.com

Dodatkowe informacje:

* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764