logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danwood i Syzygy: technologia VR w promocji domów premium

  PR 05.09.2019, przeczytano 1310 razy
ilustracjastrzałka

Danwood S.A. – jeden z największych w Europie producentów domów prefabrykowanych – i SYZYGY Warsaw/SYZYGY XR zrealizowały wspólnie projekt zakładający stworzenie m.in.: nowoczesnego narzędzia sprzedażowego opartego na technologii Virtual Reality oraz wizerunkowej strony internetowej, która promuje nową markę ekskluzywnych domów o nazwie Vision.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danwood-i-syzygy%3A-technologia-vr-w-promocji-domow-premium,383843,artykul.html

Zadanie SYZYGY Warsaw obejmowało wykonanie strony internetowej, która w nowatorski sposób zaprezentuje ofertę domów premium oraz zapewnienie odpowiednich technologii, które pomogą klientowi we wprowadzeniu Vision na rynek europejski. SYZYGY XR (departament SYZYGY Global rozwijający technologie XR: VR, AR, MR) stworzyło innowacyjną aplikację VR, dzięki której można doświadczyć swojego wymarzonego domu zanim zostanie on wybudowany:

- VR jest technologią, która idealnie wpisuje się w branżę, odpowiadając na potrzeby naszych klientów, ale też biznesu. Dzięki narzędziu, które przygotowało dla nas SYZYGY, w końcu możemy dać klientom to, na czym bardzo im zależy – doświadczenie domu. Po raz pierwszy będą mogli zobaczyć budynek, poczuć jego przestrzeń oraz odwiedzić każde pomieszczenie domu, który fizycznie nie istnieje. Dzięki VR wzbogacamy dotychczasowy model sprzedaży domów, co z całą pewnością nie pozostanie niezauważone w branży – Sylwia Saczyńska-Sokół, Kierownik Działu Marketingu Danwood S.A.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX i UI, projekt materiałów drukowanych, opracowanie identyfikacji wizualnej (logotyp, typografia), pomysł strony internetowej, programowanie front-end oraz back-end, a SYZYGY XR za opracowanie koncepcji doświadczenia i narzędzia VR oraz jego całościową realizację.

Obecnie SYZYGY Warsaw dba o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie kolejnych wersji językowych strony i wdrożenie ich na europejskie rynki. Danwood S.A. jest klientem firmy od dwóch lat.

Źródło: SYZYGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764