logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danwood i Syzygy: technologia VR w promocji domów premium

  PR 05.09.2019, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Danwood S.A. – jeden z największych w Europie producentów domów prefabrykowanych – i SYZYGY Warsaw/SYZYGY XR zrealizowały wspólnie projekt zakładający stworzenie m.in.: nowoczesnego narzędzia sprzedażowego opartego na technologii Virtual Reality oraz wizerunkowej strony internetowej, która promuje nową markę ekskluzywnych domów o nazwie Vision.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danwood-i-syzygy%3A-technologia-vr-w-promocji-domow-premium,383843,artykul.html

Zadanie SYZYGY Warsaw obejmowało wykonanie strony internetowej, która w nowatorski sposób zaprezentuje ofertę domów premium oraz zapewnienie odpowiednich technologii, które pomogą klientowi we wprowadzeniu Vision na rynek europejski. SYZYGY XR (departament SYZYGY Global rozwijający technologie XR: VR, AR, MR) stworzyło innowacyjną aplikację VR, dzięki której można doświadczyć swojego wymarzonego domu zanim zostanie on wybudowany:

- VR jest technologią, która idealnie wpisuje się w branżę, odpowiadając na potrzeby naszych klientów, ale też biznesu. Dzięki narzędziu, które przygotowało dla nas SYZYGY, w końcu możemy dać klientom to, na czym bardzo im zależy – doświadczenie domu. Po raz pierwszy będą mogli zobaczyć budynek, poczuć jego przestrzeń oraz odwiedzić każde pomieszczenie domu, który fizycznie nie istnieje. Dzięki VR wzbogacamy dotychczasowy model sprzedaży domów, co z całą pewnością nie pozostanie niezauważone w branży – Sylwia Saczyńska-Sokół, Kierownik Działu Marketingu Danwood S.A.

SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX i UI, projekt materiałów drukowanych, opracowanie identyfikacji wizualnej (logotyp, typografia), pomysł strony internetowej, programowanie front-end oraz back-end, a SYZYGY XR za opracowanie koncepcji doświadczenia i narzędzia VR oraz jego całościową realizację.

Obecnie SYZYGY Warsaw dba o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie kolejnych wersji językowych strony i wdrożenie ich na europejskie rynki. Danwood S.A. jest klientem firmy od dwóch lat.

Źródło: SYZYGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon we współpracy z Printerlogic udostępnia platformę do zarządzania sterownikami do drukarek
Canon nawiązał współpracę z PrinterLogic, aby zaoferować platformę do zarządzania sterownikami do drukarek, która pozwala uprościć proces ich aktualizacji i konfiguracji.
Magna Talenta – nowa agencja i szersze kompetencje w 38 Group
Magna Talenta to efekt fuzji kompetencji dwóch firm: 38 Content Communication oraz Top Personal Branding – kierowanej przez Piotra Grządziel, czołowego polskiego eksperta w zakresie budowania i rozwijania marek osobistych liderów. Nowa agencja wchodzi w skład 38 Group, która tym samym wzmacnia kompetencje w obszarach: personal branding, social selling oraz...
Polski odział OKI Europe rozszerzył możliwości dystrybucyjne swoich materiałów eksploatacyjnych podpisując nowe kontrakty z największym dystrybutorem IT w Polsce - firmą AB S.A. oraz czeską spółka LAMA PLUS.
Rema Days 2020 – See New na targach pod patronatem Signs.pl
Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem. Jednak czas już rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw EXPO zapraszamy w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku.
Wyborowa czyli ikona spotkań w nowej butelce
Na myśl o ikonie przychodzi nam do głowy wiele skojarzeń – postaci, miejsc i przedmiotów, które bezwzględnie zasługują na to miano. Nikt nie zaprzeczy, że ikoną kina jest Audrey Hepburn, ikoną muzyki The Rolling Stones, mody „mała czarna”, a ikoną naszych czasów – laptop czy smartfon. W polskiej kulturze kultowe są również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764