logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dar Natury wybiera Kerris Group

  PR 22.03.2021, przeczytano 266 razy

Firma Dar Natury powierzyła agencji KERRIS Group obsługę z zakresu performance marketingu, SEO oraz technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dar-natury-wybiera-kerris-group,390716,artykul.html

W ramach nawiązanej współpracy spółka KERRIS Select zajmie się obsługą Google Ads Daru Natury w zakresie reklam tekstowych, RLSA (remarketingu w wyszukiwarce) oraz reklam display (m.in. remarketingowych), a także SEO. Celem prowadzonych działań jest pozyskiwanie leadów B2B kierujących ruch na dedykowany landing page.

- Agencja KERRIS wykazała się dużym zrozumieniem naszych celów biznesowych. Prowadzimy rozmowy dotyczące poszerzenia wspólnych działań o kampanię B2C dla potencjalnych klientów, chcących zamówić wodę Dar Natury do domów - powiedziała Milena Koc - Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży z Daru Natury.

W zakresie zadań KERRIS jest także rekomendowanie zmian na stronie, które przełożą się na lepsze zaprezentowanie oferty dla potencjalnych klientów oraz docelowo zwiększą współczynniki konwersji z prowadzonych kampanii. Agencja będzie kompleksowo odpowiedzialna za wprowadzanie zaakceptowanych sugestii.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764