logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daria Fedorowicz dołącza do Cape Morris

  PR 21.05.2020, przeczytano 921 razy
ilustracja

Daria Fedorowicz dołączyła do agencji kreatywno-strategicznej Cape Morris w roli Account Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/daria-fedorowicz-dolacza-do-cape-morris,387098,artykul.html

Nowa Account Director koordynuje prace działu Client Service w Cape Morris. Z reklamą jest związana od 14 lat, z czego od ośmiu zarządza zespołami accountów. Przed rozpoczęciem pracy w Cape Morris, przez 5 lat zajmowała stanowisko Account Directora w oS3. Wcześniej była także związana m.in. z Interactive Solutions, The Digitals czy Great Open House. Fedorowicz raportuje bezpośrednio do Mateusza Walaszczyka, Client Service Directora.

Do tej pory pracowała dla klientów z rozmaitych branż, m.in.: motoryzacyjnej (Opel Poland, KIA, Volvo), FMCG (Unilever, Cedrob), alkoholowej (Stock, Moet Hennessy, Grupa Żywiec, CEDC, Wyborowa), farmaceutycznej (Chiesi), telekomunikacyjnej (Polkomtel S.A., Orange Polska, Play), bankowej (Bank Millennium, Bank BPS, PKO BP) i elektronicznej (Philips). Realizowała projekty ATL, BTL i digital oraz duże kampanie 360. Posiada również doświadczenie w pracy w regionie EMEA (Procter & Gamble) oraz z Bałtykami (Lipton). Jest absolwentką pedagogiki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
TRAFFIT, dostawca systemu ATS pomagający rekruterom usprawniać procesy rekrutacyjne, z początkiem września uruchomił autorski program TRAFFIT Experts. Ideą jest rozwiązywanie problemów z jakimi obecnie mierzy się branża HR. W tym celu do współpracy zaproszono znane w branży ekspertki – Wronikę Szatan, Natalię Florek, Dominikę Petrykowską oraz Karolinę Kołosowską. W ramach...
14. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”
Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami.
Clipatize z nową strategią marki, brandingiem i ofertą
Clipatize, obecna na rynku od 2012 roku polska agencja marketingu B2B, ogłasza wprowadzenie nowej strategii marki, identyfikacji wizualnej oraz struktury oferowanych usług. Powodem zmiany jest potrzeba odzwierciedlenia nabytych w ostatnich latach kompetencji i doświadczenia w tożsamości oraz komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764