logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm

  PR 23.05.2019, przeczytano 524 razy

Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/daria-sacha-dolacza-do-zarzadu-groupm,382572,artykul.html

Daria Sacha dołączyła do zarządu GroupM, spółki tworzącej negocjacyjne i technologiczne zaplecze agencji mediowych WPP (MediaCom, Wavemaker, Mindshare). Jako chief commercial officer grupy będzie odpowiadała za rozwój i sprzedaż usług reklamowych GroupM, głównie w obszarze nowych mediów. Ma też dynamizować rozwój innowacji w ofercie handlowej grupy.

- GroupM chce wspierać zarówno reklamodawców, jak i media w tworzeniu nowatorskich, efektywnych rozwiązań. Daria dobrze poznała obie strony tego biznesu, a oczekiwania marketerów będzie próbowała przełożyć na konkretne oferty wykorzystujące powierzchnię reklamową partnerów i technologie grupy – zapowiada Izabela Albrychiewicz, prezes GroupM.

Nowa członkini zarządu GroupM raportuje bezpośrednio do Izabeli Albrychiewicz.

Daria Sacha jest od 20 lat związana z branżą reklamową i strukturami WPP. Do GroupM przeszła z agencji Wavemaker, gdzie z ramienia zarządu odpowiadała od 2015 r. za trading, finanse i ofertę handlową. Wcześniej przez ponad 14 lat była związana z MediaComem, z czego ostatnich siedem - jako managing partner odpowiedzialny kolejno za kluczowe obszary działalności spółki: m.in. client service, ofertę handlową, negocjacje, finanse.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764