Daria Tworek, dotychczasowa Account Directorka, odpowiedzialna za prowadzenie agencji Publicis Consultants, awansuje na stanowisko Managing Partnerki. Od 2020 roku, kierowana przez nią agencja raportuje rokrocznie dynamiczny, dwucyfrowy wzrost obrotów i nieustannie powiększa portfolio klientów jednocześnie rozbudowując zespół i zakres oferowanych usług.
Nadzór nad prowadzeniem agencji Daria Tworek przejęła w październiku 2019 r. jako Account Directorka. Tworek z agencją związana jest od niemal pięciu lat, zaś z branżą PR od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach komunikacyjnych, jak i po stronie biznesu oraz administracji. Pracowała m.in. dla klientów z sektora energetycznego, transportowego, branży automotive, retail jak również FMCG i sektora rolno-spożywczego, realizując przy tym także międzynarodowe kampanie komunikacyjne na rynkach: Czech, państw bałtyckich, Szwecji i Finlandii, Austrii oraz w krajach północnej Afryki.
W ramach pełnionej funkcji Tworek w dalszym ciągu będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne, opracowywanie strategii korporacyjnych i brandowych oraz planowanie kampanii komunikacyjnych 360 dla klientów. Ponadto wspiera klientów w zarządzaniu kryzysowym oraz przy tworzeniu struktur i kształtowaniu procesów komunikacyjnych w firmach.
- Agencją Publicis Consultants opiekuję się od 2019 roku i patrząc wstecz na te lata jestem dumna z tego jak wiele razem osiągnęliśmy, tworząc fantastyczny zespół darzony zaufaniem naszych klientów, za które dziękuję. Niezmiernie cieszę się mogąc kształtować jedną z bardziej znaczących agencji PR w Polsce i obserwować, jak się rozwija celebrując przy tym każdy sukces naszych klientów, w którym mogliśmy partycypować – mówi Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants.
Mimo wymagającej sytuacji gospodarczej, spowodowanej m.in. okresem pandemii oraz wojną w Ukrainie, która w dużej mierze wpłynęła na decyzje biznesowe przedsiębiorstw, w tym zakres współpracy z partnerami zewnętrznymi, agencja od trzech lat nieustannie się rozwija utrzymując w tym czasie dynamikę wzrostu fee income na poziomie 40-60%. Pierwsza połowa 2023 r. także wskazuje na zachowanie tego trendu.
Osiągnięty, ponadprzeciętny wynik to w dużej mierze rezultat konsekwentnych działań i stałych inwestycji w zespół, nowe usługi i narzędzia, które zwiększają konkurencyjność oraz pozwalają agencji wdrażać zwinny model współpracy. Dzięki temu agencja oferuje klientom efektywne podejście i optymalne, kompleksowe rozwiązania także z wykorzystaniem działań spoza kanonu usług PR.
Agencja może się pochwalić znacznym rozwojem portfolio obsługiwanych klientów w ciągu ostatnich dwóch lat, zarówno projektowych, jak i w ramach długoterminowej współpracy, czemu towarzyszyło stałe powiększanie zespołu oraz dywersyfikacja kompetencji. Aktualnie Publicis Consultants jest jedną z większych agencji PR w Polsce i plasuje się wśród 15 największych pod kątem przychodu agencji PR w Polsce wg. rankingu Związku Firm Public Relations i magazynu Press.
- Pomagając klientom tworzyć angażujące marki i odpowiedzialne firmy, sami budujemy naszą siłę na takich samych fundamentach. W codziennej pracy niezwykle ważne jest dla nas wszechstronne i kompleksowe podejście do komunikacji, które możliwe jest wyłącznie przy dobrej znajomości biznesu klienta i specyfiki branży, w której działa. Za każdą firmą stoją przede wszystkim ludzie - i to dla nich jesteśmy. Pozostajemy blisko naszych klientów i ich biznesu, zapewniając współpracę opartą na partnerstwie, zaufaniu i zaangażowaniu, co pozwala nam tworzyć skuteczne strategie, i osiągać krótko- i długoterminowe cele klienta. I to procentuje – mówi Tworek.
Źródło: Publicis Consultants