logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daria Tworek obejmuje nową funkcję w Publicis Consultants

  PR 26.06.2023, przeczytano 1016 razy
ilustracja

Daria Tworek, dotychczasowa Account Directorka, odpowiedzialna za prowadzenie agencji Publicis Consultants, awansuje na stanowisko Managing Partnerki. Od 2020 roku, kierowana przez nią agencja raportuje rokrocznie dynamiczny, dwucyfrowy wzrost obrotów i nieustannie powiększa portfolio klientów jednocześnie rozbudowując zespół i zakres oferowanych usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/daria-tworek-obejmuje-nowa-funkcje-w-publicis-consultants,400513,artykul.html

Nadzór nad prowadzeniem agencji Daria Tworek przejęła w październiku 2019 r. jako Account Directorka. Tworek z agencją związana jest od niemal pięciu lat, zaś z branżą PR od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach komunikacyjnych, jak i po stronie biznesu oraz administracji. Pracowała m.in. dla klientów z sektora energetycznego, transportowego, branży automotive, retail jak również FMCG i sektora rolno-spożywczego, realizując przy tym także międzynarodowe kampanie komunikacyjne na rynkach: Czech, państw bałtyckich, Szwecji i Finlandii, Austrii oraz w krajach północnej Afryki.

W ramach pełnionej funkcji Tworek w dalszym ciągu będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne, opracowywanie strategii korporacyjnych i brandowych oraz planowanie kampanii komunikacyjnych 360 dla klientów. Ponadto wspiera klientów w zarządzaniu kryzysowym oraz przy tworzeniu struktur i kształtowaniu procesów komunikacyjnych w firmach.

- Agencją Publicis Consultants opiekuję się od 2019 roku i patrząc wstecz na te lata jestem dumna z tego jak wiele razem osiągnęliśmy, tworząc fantastyczny zespół darzony zaufaniem naszych klientów, za które dziękuję. Niezmiernie cieszę się mogąc kształtować jedną z bardziej znaczących agencji PR w Polsce i obserwować, jak się rozwija celebrując przy tym każdy sukces naszych klientów, w którym mogliśmy partycypować – mówi Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants.

Mimo wymagającej sytuacji gospodarczej, spowodowanej m.in. okresem pandemii oraz wojną w Ukrainie, która w dużej mierze wpłynęła na decyzje biznesowe przedsiębiorstw, w tym zakres współpracy z partnerami zewnętrznymi, agencja od trzech lat nieustannie się rozwija utrzymując w tym czasie dynamikę wzrostu fee income na poziomie 40-60%. Pierwsza połowa 2023 r. także wskazuje na zachowanie tego trendu.

Osiągnięty, ponadprzeciętny wynik to w dużej mierze rezultat konsekwentnych działań i stałych inwestycji w zespół, nowe usługi i narzędzia, które zwiększają konkurencyjność oraz pozwalają agencji wdrażać zwinny model współpracy. Dzięki temu agencja oferuje klientom efektywne podejście i optymalne, kompleksowe rozwiązania także z wykorzystaniem działań spoza kanonu usług PR.

Agencja może się pochwalić znacznym rozwojem portfolio obsługiwanych klientów w ciągu ostatnich dwóch lat, zarówno projektowych, jak i w ramach długoterminowej współpracy, czemu towarzyszyło stałe powiększanie zespołu oraz dywersyfikacja kompetencji. Aktualnie Publicis Consultants jest jedną z większych agencji PR w Polsce i plasuje się wśród 15 największych pod kątem przychodu agencji PR w Polsce wg. rankingu Związku Firm Public Relations i magazynu Press.

- Pomagając klientom tworzyć angażujące marki i odpowiedzialne firmy, sami budujemy naszą siłę na takich samych fundamentach. W codziennej pracy niezwykle ważne jest dla nas wszechstronne i kompleksowe podejście do komunikacji, które możliwe jest wyłącznie przy dobrej znajomości biznesu klienta i specyfiki branży, w której działa. Za każdą firmą stoją przede wszystkim ludzie - i to dla nich jesteśmy. Pozostajemy blisko naszych klientów i ich biznesu, zapewniając współpracę opartą na partnerstwie, zaufaniu i zaangażowaniu, co pozwala nam tworzyć skuteczne strategie, i osiągać krótko- i długoterminowe cele klienta. I to procentuje – mówi Tworek.

Źródło: Publicis Consultants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764