logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Andrian członkiem rady programowej SAR MBS by Effie

  PR 09.10.2020, przeczytano 698 razy
ilustracja

Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi ambitnych wiedzących jak przynosić efekty w biznesie i być liderem zmian w organizacji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-andrian-czlonkiem-rady-programowej-sar-mbs-by-effie,388738,artykul.html

SAR MBS by Effie jest unikatowym na rynku projektem edukacyjnym, powstałym na bazie ponad 20-letniej historii Effie oraz doświadczeniu najlepszych marketerów w kraju oraz prezesów największych firm, współtworzących kategorię Marketing & Business Solutions. Uczestnicy będą pracować na case study, które ewoluuje w czasie, stawiając – na różnych etapach programu – kolejne nowe wyzwania i mnożąc wątpliwości. Program zapewnia poznanie, przećwiczenie, opanowanie wiedzy oraz umiejętności związanych z najważniejszymi wyzwaniami współczesnego marketera.

Wykładowcami są wyłącznie praktycy biznesu – wysokiej rangi menadżerowie, prezesi firm, jurorzy konkursu Effie. Wśród nich znajdą się m.in. Dariusz Andrian, Chief Executive Officer w VMLY&R Poland oraz Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Katarzyna Milanovic, Dyrektor Generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH), Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny w McDonald’s Polska, Agnieszka Kosik, Head of Poland w Facebooku, Tomasz Lisewski, Managing Director w The Barrett Group Europe.

Moduły są tak pomyślane, aby konsekwentnie przeprowadzić uczestnika przez 5-stopniowy autorski program rozwojowy, z których każdy uwzględnia kompetencje twarde (modele, strategia, analiza)  i miękkie (praca zespołowa, komunikacja, ludzie, kompetencje). Nie zabraknie także miejsca na pogłębienie obszaru zarządzania marką w czasie kryzysu. Zwieńczeniem programu będzie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.

Aplikacje do programu przyjmowane są 30 września br. Zajęcia ruszają 17 października 2020r.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764