logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Andrian jurorem The Global Best of the Best Effie Awards

  PR 18.09.2021, przeczytano 426 razy
ilustracja

Dariusz Andrian, chief executive officer w VMLY&R Poland, dołączył do grona jurorów pierwszej edycji The Global Best of the Best Effie Awards – międzynarodowego konkursu, który nagrodzi najskuteczniejsze działania marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-andrian-jurorem-the-global-best-of-the-best-effie-awards,393043,artykul.html

Effie Worldwide, organizacja odpowiedzialna za powołanie Effie Awards, uruchomiła inauguracyjną nagrodę The Global Best of the Best Effie, będącą ukoronowaniem najbardziej skutecznych działań w branży marketingowej na świecie. Effie Worldwide od lat nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku, wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę.

The Global Best of the Best Effie odbędzie się po raz pierwszy i nagrodzi kampanie o największej skuteczności. Misją stojącą za konkursem jest ogólnoświatowe zjednoczenie społeczności marketingowej. Nagroda The Global Best of the Best Effie jest otwarta dla wszystkich zdobywców Złota i Grand Prix Effie Awards w latach 2019 i 2020 w ramach regionalnych i krajowych programów Effie. Zwieńczeniem konkursu będzie wybór pierwszego w historii Iridium Effie.

Do grona jurorów The Global Best of the Best Effie został zaproszony Dariusz Andrian, chief executive officer w VMLY&R Poland.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764