logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA

  PR 11.04.2019, przeczytano 559 razy

VMLY&R przedstawiło liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i uruchomiło centra kompetencji w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-andrian-w-kadrze-zarzadzajacej-vmlyandr-w-regionie-emea,382046,artykul.html

Na stanowisko CEO na cały region EMEA mianowany został Andrew Dimitriou. Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, wszedł w skład zespołu Executive Leadership Team, który odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie.

EMEA jest jednym z tych regionów, w których VMLY&R rozwija się najprężniej – może pochwalić się liczbą 35 klientów pozyskanych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i prognozowanym 5-procentowym wzrostem zatrudnienia. VMLY&R opiera swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands.

Kadra zarządzająca na obszar EMEA będzie motorem strategicznych zmian w oddziałach lokalnych i regionie, począwszy od uruchomienia regionalnych centrów kompetencji, które pozwolą agencji wspierać klientów w zakresie ich zmieniających się biznesowych i komunikacyjnych potrzeb oraz zwiększyć możliwości związane z transformacją cyfrową.

Polski oddział odpowiada za rozwiązania technologiczne i jest jednym z trzech centrów kompetencji obok Wielkiej Brytanii (customer experience) i Turcji (content). To unikalne rozwiązanie w ramach całej grupy WPP.

- Nasze biuro - największe w Europie - oferuje klientom i partnerom wysokiej jakości fachową wiedzę technologiczną, doświadczenie we wdrożeniach dla różnych kategorii i przyspieszony dostęp do skalowalnych usług w tym obszarze. - Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland

Regionalne centrum kompetencji w Polsce oferuje kompleksowe usługi od doradztwa, budowy, rozwoju i utrzymania systemów po marketing mobilny i precyzyjny, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore, technologii mobilnych i innych.

Jednym z projektów realizowanych w nowym modelu w regionie EMEA jest współpraca z marką Lavazza. Zespoły w Polsce i Mediolanie dostarczają rozwiązania z zakresu connected customer experience pozwalające marce lepiej zakorzenić się w życiu konsumentów, a tym samym realizować strategiczne priorytety biznesowe marki Lavazza.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764