logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA

  PR 11.04.2019, przeczytano 317 razy

VMLY&R przedstawiło liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i uruchomiło centra kompetencji w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-andrian-w-kadrze-zarzadzajacej-vmlyandr-w-regionie-emea,382046,artykul.html

Na stanowisko CEO na cały region EMEA mianowany został Andrew Dimitriou. Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, wszedł w skład zespołu Executive Leadership Team, który odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie.

EMEA jest jednym z tych regionów, w których VMLY&R rozwija się najprężniej – może pochwalić się liczbą 35 klientów pozyskanych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i prognozowanym 5-procentowym wzrostem zatrudnienia. VMLY&R opiera swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands.

Kadra zarządzająca na obszar EMEA będzie motorem strategicznych zmian w oddziałach lokalnych i regionie, począwszy od uruchomienia regionalnych centrów kompetencji, które pozwolą agencji wspierać klientów w zakresie ich zmieniających się biznesowych i komunikacyjnych potrzeb oraz zwiększyć możliwości związane z transformacją cyfrową.

Polski oddział odpowiada za rozwiązania technologiczne i jest jednym z trzech centrów kompetencji obok Wielkiej Brytanii (customer experience) i Turcji (content). To unikalne rozwiązanie w ramach całej grupy WPP.

- Nasze biuro - największe w Europie - oferuje klientom i partnerom wysokiej jakości fachową wiedzę technologiczną, doświadczenie we wdrożeniach dla różnych kategorii i przyspieszony dostęp do skalowalnych usług w tym obszarze. - Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland

Regionalne centrum kompetencji w Polsce oferuje kompleksowe usługi od doradztwa, budowy, rozwoju i utrzymania systemów po marketing mobilny i precyzyjny, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore, technologii mobilnych i innych.

Jednym z projektów realizowanych w nowym modelu w regionie EMEA jest współpraca z marką Lavazza. Zespoły w Polsce i Mediolanie dostarczają rozwiązania z zakresu connected customer experience pozwalające marce lepiej zakorzenić się w życiu konsumentów, a tym samym realizować strategiczne priorytety biznesowe marki Lavazza.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764