logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA

  PR 11.04.2019, przeczytano 542 razy

VMLY&R przedstawiło liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i uruchomiło centra kompetencji w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-andrian-w-kadrze-zarzadzajacej-vmlyandr-w-regionie-emea,382046,artykul.html

Na stanowisko CEO na cały region EMEA mianowany został Andrew Dimitriou. Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, wszedł w skład zespołu Executive Leadership Team, który odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie.

EMEA jest jednym z tych regionów, w których VMLY&R rozwija się najprężniej – może pochwalić się liczbą 35 klientów pozyskanych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i prognozowanym 5-procentowym wzrostem zatrudnienia. VMLY&R opiera swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands.

Kadra zarządzająca na obszar EMEA będzie motorem strategicznych zmian w oddziałach lokalnych i regionie, począwszy od uruchomienia regionalnych centrów kompetencji, które pozwolą agencji wspierać klientów w zakresie ich zmieniających się biznesowych i komunikacyjnych potrzeb oraz zwiększyć możliwości związane z transformacją cyfrową.

Polski oddział odpowiada za rozwiązania technologiczne i jest jednym z trzech centrów kompetencji obok Wielkiej Brytanii (customer experience) i Turcji (content). To unikalne rozwiązanie w ramach całej grupy WPP.

- Nasze biuro - największe w Europie - oferuje klientom i partnerom wysokiej jakości fachową wiedzę technologiczną, doświadczenie we wdrożeniach dla różnych kategorii i przyspieszony dostęp do skalowalnych usług w tym obszarze. - Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland

Regionalne centrum kompetencji w Polsce oferuje kompleksowe usługi od doradztwa, budowy, rozwoju i utrzymania systemów po marketing mobilny i precyzyjny, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore, technologii mobilnych i innych.

Jednym z projektów realizowanych w nowym modelu w regionie EMEA jest współpraca z marką Lavazza. Zespoły w Polsce i Mediolanie dostarczają rozwiązania z zakresu connected customer experience pozwalające marce lepiej zakorzenić się w życiu konsumentów, a tym samym realizować strategiczne priorytety biznesowe marki Lavazza.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764