logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen

  PR 01.10.2024, przeczytano 263 razy
ilustracja

Kohersen nawiązał współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-baryga-ambasadorem-marki-kohersen,405893,artykul.html

Portfolio produktowe Kohersen zostało skomponowane tak, by mógł z niej skorzystać zarówno poszukujący jakościowych rozwiązań kucharz-amator, jak i profesjonalista. W ofercie znajdują się urządzenia małego AGD do kuchni, noże ze stali damasceńskiej oraz garnki i patelnie z opatentowaną technologią BLACK CUBE. Misją marki jest dążenie do perfekcji w każdym detalu, co znajduje odzwierciedlenie w produktach zaprojektowanych z myślą o funkcjonalności i estetyce. Współpraca z Dariuszem Barygą, szefem kuchni z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspertem w telewizji śniadaniowej, a także prowadzącym audycje kulinarne, ma na celu wzmocnienie pozycji na rynku gastronomicznym oraz promocję produktów z portfolio wśród miłośników gotowania.

– Do pierwszej w historii naszej marki współpracy ambasadorskiej zaprosiliśmy Dariusza Barygę i nie jest to dzieło przypadku. To doświadczony szef kuchni, którego cechuje profesjonalizm i wyczucie smaku, a jednocześnie ogromna pasja i radość z gotowania. Podziela on także naszą pasję do wysokiej jakości i nowoczesnych rozwiązań w kuchni. Jestem przekonana, że wspólnie będziemy inspirować do nowych smaków i technik zarówno pasjonatów, jak i profesjonalistów, a także wspierać tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w kuchni – mówi Katarzyna Głuszyk, brand manager Kohersen.

Kohersen w centrum kulinarnych inspiracji

Współpraca Kohersena z Dariuszem Barygą rozpoczęła się w marcu br. Od tego czasu w roli eksperta medialnego Baryga regularnie dzieli się przepisami oraz poradami, pokazując, jak korzystać z produktów Kohersen w codziennym gotowaniu. Jego doświadczenie i wiedza stanowią cenne źródło wiedzy dla każdego, kto poszukuje inspiracji w kuchni. Marka wyposażyła swoimi produktami studio kulinarne Juszkiewicz&Baryga w Giżycku, w którym odbywają się warsztaty kulinarne prowadzone przez Dariusza Barygę oraz Aleksandrę Juszkiewicz pod patronatem Kohersena. Od początku września Barygę można zobaczyć na stronie internetowej marki, a już niebawem pojawi się na kanale YouTube Kohersen. 

– W video na kanałach społecznościowych Kohersen zabiorę widzów w podróż po staropolskich smakach w nowoczesnej odsłonie. Nie zabraknie klasyków i regionalnych specjałów, a to wszystko ze współczesnym twistem – mówi Dariusz Baryga.

Kampania prowadzona będzie na platformach należących do firmy Meta, takich jak Facebook, Instagram i Messenger oraz TikTok. Kucharz będzie także twarzą marki na kanale YouTube Kohersen oraz będzie brał udział w wybranych działaniach kreatywnych. Pomysłodawcą kampanii jest Good One PR. Agencja koordynuje całość działań we współpracy z Social Lamą, Diea, SeoFly i Folks (agencje grupy marketingowej Good One).

Źródło: Kohersen

 www.kohersen.pl

Dodatkowe informacje:

Kohersen – to polska, rodzinna marka wysokiej jakości sprzętów i akcesoriów kuchennych, będąca synonimem innowacyjnych rozwiązań technologicznych zamkniętych w nowoczesnym designie. Misją Kohersen jest dążenie do perfekcji w każdym detalu, co znajduje odzwierciedlenie w produktach zaprojektowanych z myślą o funkcjonalności i estetyce. W ofercie Kohersen znajdują się urządzenia małego AGD do kuchni, garnki i patelnie oraz noże, które ułatwiają przygotowywanie smacznych i zdrowych posiłków. Oferta produktowa została skomponowana tak, by mógł z niej skorzystać zarówno kucharz-amator poszukujący jakościowych rozwiązań, jak i profesjonalista.

Dariusz Baryga – prywatny szef kuchni z wieloletnim doświadczeniem, prowadzący audycje i programy kulinarne oraz ekspert marki Kohersen. Kucharz, który z pasją odtwarza staropolskie przepisy, dodając nutę świeżości i nowoczesności. Prowadzi szkolenia, warsztaty i pokazy kulinarne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764