Kohersen nawiązał współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Portfolio produktowe Kohersen zostało skomponowane tak, by mógł z niej skorzystać zarówno poszukujący jakościowych rozwiązań kucharz-amator, jak i profesjonalista. W ofercie znajdują się urządzenia małego AGD do kuchni, noże ze stali damasceńskiej oraz garnki i patelnie z opatentowaną technologią BLACK CUBE. Misją marki jest dążenie do perfekcji w każdym detalu, co znajduje odzwierciedlenie w produktach zaprojektowanych z myślą o funkcjonalności i estetyce. Współpraca z Dariuszem Barygą, szefem kuchni z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspertem w telewizji śniadaniowej, a także prowadzącym audycje kulinarne, ma na celu wzmocnienie pozycji na rynku gastronomicznym oraz promocję produktów z portfolio wśród miłośników gotowania.
– Do pierwszej w historii naszej marki współpracy ambasadorskiej zaprosiliśmy Dariusza Barygę i nie jest to dzieło przypadku. To doświadczony szef kuchni, którego cechuje profesjonalizm i wyczucie smaku, a jednocześnie ogromna pasja i radość z gotowania. Podziela on także naszą pasję do wysokiej jakości i nowoczesnych rozwiązań w kuchni. Jestem przekonana, że wspólnie będziemy inspirować do nowych smaków i technik zarówno pasjonatów, jak i profesjonalistów, a także wspierać tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w kuchni – mówi Katarzyna Głuszyk, brand manager Kohersen.
Kohersen w centrum kulinarnych inspiracji
Współpraca Kohersena z Dariuszem Barygą rozpoczęła się w marcu br. Od tego czasu w roli eksperta medialnego Baryga regularnie dzieli się przepisami oraz poradami, pokazując, jak korzystać z produktów Kohersen w codziennym gotowaniu. Jego doświadczenie i wiedza stanowią cenne źródło wiedzy dla każdego, kto poszukuje inspiracji w kuchni. Marka wyposażyła swoimi produktami studio kulinarne Juszkiewicz&Baryga w Giżycku, w którym odbywają się warsztaty kulinarne prowadzone przez Dariusza Barygę oraz Aleksandrę Juszkiewicz pod patronatem Kohersena. Od początku września Barygę można zobaczyć na stronie internetowej marki, a już niebawem pojawi się na kanale YouTube Kohersen.
– W video na kanałach społecznościowych Kohersen zabiorę widzów w podróż po staropolskich smakach w nowoczesnej odsłonie. Nie zabraknie klasyków i regionalnych specjałów, a to wszystko ze współczesnym twistem – mówi Dariusz Baryga.
Kampania prowadzona będzie na platformach należących do firmy Meta, takich jak Facebook, Instagram i Messenger oraz TikTok. Kucharz będzie także twarzą marki na kanale YouTube Kohersen oraz będzie brał udział w wybranych działaniach kreatywnych. Pomysłodawcą kampanii jest Good One PR. Agencja koordynuje całość działań we współpracy z Social Lamą, Diea, SeoFly i Folks (agencje grupy marketingowej Good One).
Źródło: Kohersen