logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl

  PR 18.05.2021, przeczytano 328 razy
ilustracja

1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-facon-nowym-szefem-newsroomu-gazeta.pl,391508,artykul.html

Dariusz Facoń pracuje w redakcjach newsowych od ponad 20 lat. Zaczynał jako dziennikarz i redaktor w „Gazecie Wyborczej”. Był również m.in. zastępcą szefa działu politycznego w „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku”. Od 2010 roku związany jest z mediami internetowymi. Pracował m.in. jako wydawca w tvn24.pl oraz szef portalu tvp.info do końca 2015 r. W Gazeta.pl od ponad 4 lat jest wydawcą Wiadomości. Teraz pokieruje całym newsroomem portalu, w skład którego, obok Wiadomości, wchodzą też Next.gazeta.pl i Kultura.gazeta.pl.

– Innego miejsca dla siebie poza newsami nie widzę i - prawdę mówiąc - się za nim nie rozglądam – przyznaje Dariusz Facoń. – Czy to nałóg? Pewnie tak. Lubię atmosferę newsroomu i ten lekki szum w głowie, kiedy publikujesz ważnego newsa przed kolegami z konkurencji. A przez ostatnie lata wspólnie z naszymi autorami mogliśmy się tym stanem nie raz pocieszyć. Zapewniam, nie zwalniamy tempa – dodaje Facoń.

– Jesteśmy przekonani, że Dariusz Facoń jako szef newsroomu Gazeta.pl będzie stał na straży zarówno rzetelności, jak i szybkości informacji. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w tak licznych redakcjach już wielokrotnie udało mu się wprowadzić wraz z zespołem wiele nowych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – Bardzo dziękujemy także Milenie Bryle za lata wspólnej pracy i życzymy jej wszystkiego dobrego w nowym miejscu – dodaje Kijek.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764