logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Maciołek z Banku BNP Paribas Ad Marketerem Roku 2020

  PR 09.04.2021, przeczytano 652 razy

Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020. Wyniki zostały ogłoszone 8 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-maciolek-z-banku-bnp-paribas-ad-marketerem-roku-2020,390976,artykul.html

Tytuł AD Marketera Roku przyznaje się za sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Dariusz Maciołek jako Chief Marketing Officer w Banku BNP Paribas od 2018 roku zajmuje się wsparciem marketingowym linii biznesowych oraz budowaniem marki banku. Zapoczątkował trend komunikacji zaangażowanej społecznie i łamiącej stereotypy w sektorze bankowym. Konsekwentnie prowadzi projekty, które mają na celu promowanie dobrych postaw zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz banku, takie jak „Gdzie są nasze patronki?”, „Doceniaj nie oceniaj” czy „Ostatni Twój Weekend”.

- Zwycięstwo w konkursie AD WO/MAN Roku 2020 to dla mnie bardzo ważne wyróżnienie. Cieszę się, że, społecznie zaangażowane działania marketingowe są doceniane, szczególnie w tak trudnym czasie, jakim jest pandemia. Chciałbym także podziękować mojemu zespołowi oraz współpracującym agencjom. To dzięki naszej wspólnej pracy możemy wyznaczać nowe trendy i świętować kolejne sukcesy – mówi Dariusz Maciołek z Banku BNP Paribas, AD Marketer Roku 2020.

W Banku BNP Paribas łączenie społecznej odpowiedzialności oraz efektywności komunikacyjnej jest bardzo ważnym aspektem strategii marketingowej. W ramach działań komunikacyjnych bank podejmuje ważne tematy i prowadzi innowacyjne oraz pionierskie w sektorze bankowym projekty, co jest dostrzegane i doceniane przez ekspertów z branży marketingu, reklamy i PR.

W styczniu bank zdobył brąz w kategorii Event komercyjny za „Pociąg do zmian” w 18. edycji Złotych Spinaczy. W ubiegłym roku nagrodzono Bank BNP Paribas złotymi statuetkami w kategoriach Experiential marketing – event marketing za akcję „Pociąg do zmian”, Sztuczna inteligencja za projekt „Dwie Arety” oraz Kampania zintegrowana BtoC za program „Bank zielonych zmian” w konkursie Golden Arrow. Dodatkowo, jury przyznało bankowi nagrodę specjalną za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne widoczne w wielu wymiarach działalności oraz dwa wyróżnienia za akcję „Podaj Zmianę” oraz za kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”. Dwie kampanie Banku BNP Paribas zdobyły statuetki w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W kategorii Kampania nagrodzony został projekt „Zmiany klimatu kosztują”, a w kategorii Open jury doceniło kampanię „Wygramy”. Podczas gali Innovation 2020 doceniono aż cztery projekty banku, włączając go tym samym do czterech najbardziej innowacyjnych marek w Polsce. Złote statuetki przyznano za projekty „Ostatni Twój Weekend” (kategoria Innowacyjne doświadczenie za najlepszy „content”) oraz „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt”. Srebrna statuetka przypadła projektowi „Ostatni Twój Weekend” (kategoria Innowacyjne media, podkategorii kampania/działanie społeczne), a brązowa – projektowi „Dwie Arety”. Bank jest także sześciokrotnym laureatem srebrnego Listka CSR Tygodnika „Polityka”.

Źródło: Bank BNP Paribas

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764