logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Darmowa konferencja marketingowa na trzecie urodziny More Bananas

  PR 14.05.2019, przeczytano 192 razy

Zaczynali od social mediów. Dziś tworzą m.in. strategie komunikacyjne, kampanie content marketingowe, strony www i dzielą się swoim doświadczeniem na konferencjach czy szkoleniach. Nie bez powodu hasłem tej krakowskiej agencji jest #KarmimyWiedzą! More Bananas ma duży dystans do siebie i często wywołuje pozytywne emocje, dlatego jak ulał pasuje do nich też hasztag #KarmimyEmocjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/darmowa-konferencja-marketingowa-na-trzecie-urodziny-more-bananas,382433,artykul.html

Krakowska agencja chce świętować trzecie urodziny wspólnie z klientami, współpracownikami i przyjaciółmi podczas mini konferencji marketingowej.

- 21 maja spotykamy się w Hevre. W programie oprócz tortu urodzinowego i gier integracyjnych, są prelekcje osób z zespołu. Podzielimy się wiedzą i doświadczeniem m.in. z analityki w social media, influencer marketingu, tworzenia lolkontentu czy narzędzi i procesów w zarządzaniu projektami. Zapraszamy – informuje Sławek Nowak, CEO More Bananas.

Kolejny rok działalności dla More Bananas to nowe wyzwania. Zespół powiększył się o new business i content managera. Do grona klientów dołączyli m.in. Ustronianka i Sanity.

- Trzecie urodziny świętujemy aktywnie! Pomimo obsługi kilkudziesięciu klientów, budowania wielu strategii i zarządzaniu całą firmą, znalazł się czas na organizację mini konferencji marketingowej. Nie zwalniamy tempa. Nadal chcemy karmić wiedzą i emocjami – komentuje Anna Ledwoń-Blacha, dyrektor kreatywna More Bananas.

More Bananas istnieje na rynku od maja 2016 roku. Pomysł na działalność pojawił się w głowach dwóch absolwentów AGH - zafascynowanego nowymi technologiami freaka i handlowca z zacięciem do optymalizacji procesów w firmie. Gdy do tej dwójki dołączyła zakochana w mediach społecznościowych i marketingu dziewczyna z “metalową” duszą, powstała… agencja marketingowa.

- Kiedy zakładaliśmy firmę, w Polsce był duży boom na działania w mediach społecznościowych. Wszyscy mówili o Facebooku czy LinkedInie. Dlatego, dziś wiele osób kojarzy nas jako speców od social media. A my robimy znacznie więcej. Projektujemy i wdrażamy strony internetowe czy aplikacje mobilne, zajmujemy się budową strategii dla marek oraz dostarczaniem kompleksowych usług marketingowych - wyjaśnia Mariusz Świątkowski, CVO More Bananas.

Specjalizacją More Bananas są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci krakowskiej agencji korzystają m.in. z tworzenia strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługi content marketingowej i social media, działań PR, czy usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w licznych konferencjach branżowych. Po trzech latach działalności marka More Bananas stała się nie tylko rozpoznawalna, ale też doceniana przez środowisko branżowe.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764