logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Darmowa konferencja marketingowa na trzecie urodziny More Bananas

  PR 14.05.2019, przeczytano 468 razy

Zaczynali od social mediów. Dziś tworzą m.in. strategie komunikacyjne, kampanie content marketingowe, strony www i dzielą się swoim doświadczeniem na konferencjach czy szkoleniach. Nie bez powodu hasłem tej krakowskiej agencji jest #KarmimyWiedzą! More Bananas ma duży dystans do siebie i często wywołuje pozytywne emocje, dlatego jak ulał pasuje do nich też hasztag #KarmimyEmocjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/darmowa-konferencja-marketingowa-na-trzecie-urodziny-more-bananas,382433,artykul.html

Krakowska agencja chce świętować trzecie urodziny wspólnie z klientami, współpracownikami i przyjaciółmi podczas mini konferencji marketingowej.

- 21 maja spotykamy się w Hevre. W programie oprócz tortu urodzinowego i gier integracyjnych, są prelekcje osób z zespołu. Podzielimy się wiedzą i doświadczeniem m.in. z analityki w social media, influencer marketingu, tworzenia lolkontentu czy narzędzi i procesów w zarządzaniu projektami. Zapraszamy – informuje Sławek Nowak, CEO More Bananas.

Kolejny rok działalności dla More Bananas to nowe wyzwania. Zespół powiększył się o new business i content managera. Do grona klientów dołączyli m.in. Ustronianka i Sanity.

- Trzecie urodziny świętujemy aktywnie! Pomimo obsługi kilkudziesięciu klientów, budowania wielu strategii i zarządzaniu całą firmą, znalazł się czas na organizację mini konferencji marketingowej. Nie zwalniamy tempa. Nadal chcemy karmić wiedzą i emocjami – komentuje Anna Ledwoń-Blacha, dyrektor kreatywna More Bananas.

More Bananas istnieje na rynku od maja 2016 roku. Pomysł na działalność pojawił się w głowach dwóch absolwentów AGH - zafascynowanego nowymi technologiami freaka i handlowca z zacięciem do optymalizacji procesów w firmie. Gdy do tej dwójki dołączyła zakochana w mediach społecznościowych i marketingu dziewczyna z “metalową” duszą, powstała… agencja marketingowa.

- Kiedy zakładaliśmy firmę, w Polsce był duży boom na działania w mediach społecznościowych. Wszyscy mówili o Facebooku czy LinkedInie. Dlatego, dziś wiele osób kojarzy nas jako speców od social media. A my robimy znacznie więcej. Projektujemy i wdrażamy strony internetowe czy aplikacje mobilne, zajmujemy się budową strategii dla marek oraz dostarczaniem kompleksowych usług marketingowych - wyjaśnia Mariusz Świątkowski, CVO More Bananas.

Specjalizacją More Bananas są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci krakowskiej agencji korzystają m.in. z tworzenia strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługi content marketingowej i social media, działań PR, czy usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w licznych konferencjach branżowych. Po trzech latach działalności marka More Bananas stała się nie tylko rozpoznawalna, ale też doceniana przez środowisko branżowe.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764