logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Darmowe biuro prasowe od Whitepress

  PR 17.08.2015, przeczytano 2497 razy

Platforma content marketingowa Whitepress wprowadziła do swojej oferty wirtualne biura prasowe. Są one skierowane zarówno do agencji PR, jak i do małych i średnich firm. Zdecydowana większość funkcji oferowanych przez biuro z założenia pozostanie darmowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/darmowe-biuro-prasowe-od-whitepress,25687,artykul.html

Whitepress chce w ten sposób zachęcić do prowadzenia profesjonalnych działań PR mniejsze firmy, które nie mają dużego budżetu na tego typu promocję. Biuro prasowe oferuje porządkowanie tworzonych komunikatów prasowych i wysyłkę do własnej lub stworzonej przez Whitepress bazy dziennikarzy. Baza Whitepress będzie obejmować wszystkie rodzaje mediów. Firma oferuje ponadto statystyki skuteczności promocji i raportowanie aktywności dziennikarzy – użytkownik otrzymuje na przykład informację, który dziennikarz otworzył otrzymaną informację. W przypadku wysyłki do dziennikarzy zebranych przez Whitepress, agencja czy też firma ma pewność, że komunikat nie zostanie potraktowany jako spam, ponieważ każdy dziennikarz znajdujący się w bazie wyraził chęć otrzymywania komunikatów od użytkowników biura prasowego (formularz dla dziennikarzy jest dostępny pod adresem: http://www.biuroprasowe.pl/newsletter). Domena biuroprasowe.pl i adresy e-mail na niej funkcjonujące również są darmowe dla użytkowników. W tej chwili strona, na której zbudowane są biura prasowe notuje 5 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Jako uzupełnienie biura, platforma przygotowała oddzielną sekcję edukacyjną w zakresie prowadzenia działań PR w małej firmie. 

„Docelowo planujemy zgromadzenie bazy około 5000 dziennikarzy, którzy będą podzieleni według mediów i zainteresowań redakcyjnych. Wśród aktualnie oferowanych usług, tylko wysyłka do tej bazy w przyszłości może być płatna, z tym że w takim przypadku przyjmiemy rozliczenie za efekt – wysokość płatności będzie zależeć od liczby otwarć danej notki, tak aby klient miał poczucie, że dokładnie wie za co płaci. W najbliższych miesiącach planujemy dodanie nowych funkcji do platformy, które do tej pory nie były oferowane w zautomatyzowanej formie na polskim rynku public relations.” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współwłaściciel platformy Whitepress.

Źródło: Whitepress

Whitepress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Informujemy, że wirtualne biura prasowe NA ZAWSZE będą usługą darmową. Komunikujemy to jednoznacznie. W przyszłości pojawią się inne e-usługi, które mogą dopiero być płatne, ale na pewno będą dobrowolne.
Nie jesteśmy i nie będziemy agencją PR, więc nie stanowimy zagrożenia dla rynku.

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764