logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers

  PR 02.03.2024, przeczytano 422 razy

Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/darymex-rozpoczyna-wspolprace-z-harbingers,403301,artykul.html

Darymex, jedna z firm specjalizujących się w branży wystroju wnętrz, polski producent pościeli, narzut i kocy, od marca 2024 rozpoczyna współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. Partnerstwo to ma na celu zintensyfikowanie działań marketingowych Darymex, począwszy od SEM na rynku polskim i niemieckim, z perspektywą rozszerzenia współpracy o kolejne obszary.

Darymex od ponad 30 lat cieszy się uznaniem klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą, oferując produkty najwyższej jakości. Współpraca z Harbingers otwiera nowy rozdział w strategii marketingowej firmy, kładąc nacisk na skalowanie przychodów z kampanii płatnych przy zachowaniu określonego wskaźnika ROAS.

Celem wspólnych działań jest nie tylko zwiększenie widoczności Darymex w internecie, ale również maksymalizacja efektywności kampanii reklamowych. Krakowska agencja, wykorzystując swoje bogate doświadczenie i zaawansowane narzędzia marketingowe, ma za zadanie optymalizować obecne kampanie SEM, aby osiągnąć maksymalną efektywność i skuteczność.

Z wielkim entuzjazmem witamy Darymex w gronie Partnerów. Wierzymy, że połączenie naszej wiedzy specjalistycznej w zakresie performance marketingu z bogatym portfolio i długą historią Darymex, pozwoli na realizację ambitnych planów i wielokrotnie przebijemy sufity. Jestem przekonany, że współpraca ta przyniesie obopólne korzyści i rozwój naszych firm — komentuje Michał Stadler — Senior Sales Executive w Harbingers.

Z kolei przedstawiciel Darymex — Piotr Rączka, Dyrektor ds. wdrożeń i rozwoju, dodaje — z entuzjazmem podchodzimy do rozpoczęcia współpracy z Harbingers. Decyzja o wyborze tej agencji jako naszego kluczowego Partnera w obszarze marketingu była przemyślana i oparta na ich ugruntowanej reputacji w branży. Zaangażowanie Harbingers, ich głęboka wiedza o efektywnym prowadzeniu kampanii, podejście do digital marketingu oraz zdolność do zrozumienia specyfiki naszego biznesu sprawiają, że jesteśmy przekonani o sukcesie naszych wspólnych działań. Spodziewamy się, że dzięki tej synergii otworzą się przed Darymex nowe horyzonty rozwoju, co pozwoli nam na jeszcze większe umocnienie pozycji naszej marki na rynku polskim i zagranicznym.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764