logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

David Beckham w kampanii marki Ninja

  PR 09.11.2024, przeczytano 388 razy
ilustracja

SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w okresie świątecznym. Jej zakres obejmuje telewizję, media cyfrowe, billboardy w głównych miastach oraz inne nośniki komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/david-beckham-w-kampanii-marki-ninja,406402,artykul.html

Kampania omnichanel będzie realizowana na całym świecie, rozpoczynając się od pierwszej reklamy telewizyjnej w USA w piątek 1 listopada, emitowanej przez różnych partnerów streamingowych, a następnie w czasie transmisji meczów futbolu w czwartki. W listopadzie spoty telewizyjne będą emitowane również w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich, na Bliskim Wschodzie i w krajach Beneluksu. Pojawią się także na nośnikach zewnętrznych, w tym na billboardach na Times Square w Nowym Jorku, w centrum Los Angeles i Miami oraz na Piccadilly Lights w Londynie, a także w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jak podkreśla David Beckham: "Uwielbiam spędzać święta w domu z rodziną i przyjaciółmi, a wspólne posiłki są tego ważną częścią. Świetnie się bawiłem podczas kręcenia tej kampanii i cieszę się, że mogę pokazać innym, jak łatwo mogą uporać się ze świętami niczym prawdziwy kulinarny Ninja."

Kampania prezentuje, jak innowacyjne urządzenia kuchenne Ninja mogą ułatwić konsumentom przygotowania świąteczne, pozwalając na błyskawiczne przyrządzanie potraw. Dzięki temu możemy spędzić mniej czasu w kuchni, a więcej cennych chwil z rodziną.

Humorystyczna kreacja pokazuje Davida przyjeżdżającego do domu na motocyklu z choinką w przyczepie, gdy uświadamia sobie, ile pracy musi wykonać przed przybyciem gości. Ale ma plan: David wykorzystuje swoje urządzenia Ninja, sprawnie używając Ninja DoubleStack do przygotowania warzyw, Ninja Woodfire Outdoor Oven do idealnego upieczenia indyka i Ninja CREAMi do przygotowania świątecznych lodów o smaku biało-czerwonych cukierków. W międzyczasie ubiera choinkę i dekoruje dom, wkłada blender Ninja Blast Portable Blender do świątecznych skarpet oraz przygotowuje stół, mając pewność, że gotowanie jest pod kontrolą.

"Wraz z rozpoczęciem pracowitego sezonu świątecznego, cieszymy się, że możemy zaprezentować pierwszą globalną kampanię omnichanel, przedstawiającą wybór popularnych urządzeń domowych Ninja, przy wsparciu międzynarodowego ambasadora marki, Davida Beckhama" - powiedział Adam Petrick, Dyrektor Marketingu SharkNinja. "Wielokanałowa kampania 'Ninja the Holiday' dotrze do konsumentów na całym świecie i zwróci uwagę na szeroki asortyment produktów Ninja, które mogą pomóc im w gotowaniu, przyjmowaniu gości i obdarowywaniu prezentami w trakcie sezonu świątecznego."

Źródło: SharkNinja

www.sharkninja.com

Dodatkowe informacje:

O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764