logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

David Yarrow europejskim ambasadorem marki Nikon

  PR 06.05.2018, przeczytano 890 razy
ilustracjastrzałka

Nikon Europe B.V. ogłasza, że światowej sławy fotograf David Yarrow dołącza do grona wybitnych fotografów – europejskich ambasadorów marki Nikon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/david-yarrow-europejskim-ambasadorem-marki-nikon,36376,artykul.html

Sugestywne i absorbujące fotografie życia na ziemi autorstwa Davida Yarrowa sprawiły, że jego dokonania śledzi coraz większa grupa fotografów, kolekcjonerów i odbiorców sztuki. Ogromne odbitki jego kultowych monochromatycznych zdjęć można podziwiać w wielu galeriach i muzeach na całym świecie. Odzwierciedlają one wyjątkowy styl, dzięki któremu uplasował się w ścisłej czołówce najlepszych na świecie fotografów przyrody.

Yarrow korzysta z produktów marki Nikon od co najmniej 33 lat – od pierwszych kroków w zawodzie fotografa, kiedy to pracując dla The Timesa wykonał kultowe zdjęcie Diego Maradony podczas finałów Mistrzostw Świata w 1986 r., do czasów współczesnych, będąc jednym z najlepiej sprzedających się twórców fotografii artystycznej. Niedawno David był jedną z kluczowych osobistości przy okazji wprowadzenia na rynek modelu D850.

Co ważniejsze, prace Yarrowa odzwierciedlają jego zaangażowanie w działania filantropijne i ochronę przyrody, czemu chętnie daje wyraz w swoim specjalnym projekcie europejskiego ambasadora marki Nikon, realizowanym aktualnie w kenijskiej miejscowości Amboseli.

ilustracjastrzałka

David Yarrow tak mówi o sobie: „Moja kariera fotograficzna rozwijała się zdecydowanie nieszablonowo i chyba mogę powiedzieć, że nie dałem się zaszufladkować jako fotograf jednego tematu czy jednej specjalizacji. Fotografowanie niezmiennie jest dla mnie poszukiwaniem ukojenia i próbą oderwania się od rzeczywistości; szansą na poznanie odległych zakątków świata i uwiecznienie miejsc, gdzie pomimo skrajnych warunków można spotkać niezwykle rzadkie okazy.

Aparaty marki Nikon i obiektywy NIKKOR odgrywały ważną rolę w każdym moim przedsięwzięciu. Ich walory estetyczne i ergonomia są coraz lepsze i trudno jest znaleźć markę, która tak doskonale spełnia potrzeby fotografów – zarówno profesjonalnych, jak i amatorów. Fotografia jest najważniejszą formą sztuki naszego pokolenia i mam nadzieję, że jako europejski ambasador marki Nikon zachęcę innych do oderwania się od smartfonów, by przyjrzeć się światu wokół nas. Dla mnie to jest właśnie sens tego zawodu”.

ilustracjastrzałka

Program europejskich ambasadorów marki Nikon

Do programu europejskich ambasadorów marki Nikon należą utalentowani i wpływowi artyści, korzystający z najnowszych technologii i znajomości trendów społecznych, by udokumentować nasze czasy. W ramach tego programu firma Nikon zleciła Davidowi zrealizowanie jego wymarzonego projektu fotograficznego w uznaniu jego światowej renomy jako fotografa.

O Dawidzie

David Yarrow urodził się w Glasgow, w Szkocji w 1966 r. Od młodości interesował się fotografią, a w wieku 20 lat pracował już jako fotograf dla gazety The Times w czasie finału Mistrzostw Świata w Mexico City. Wtedy właśnie David wykonał słynne zdjęcie Diego Maradony trzymającego Puchar Świata, dzięki któremu wkrótce poproszono go o udokumentowanie Olimpiady i wielu innych zawodów sportowych. Dopiero wiele lat później odkrył, że jego prawdziwym powołaniem jest dokumentowanie świata przyrody, a jego sugestywne i absorbujące fotografie życia na ziemi sprawiły, że jego dokonania śledzi coraz większa grupa kolekcjonerów dzieł sztuki. W 2018 r. David bez wątpienia należy do najlepiej sprzedających się twórców fotografii artystycznej na świecie.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

© Prawa autorskie do wszystkich zdjęć: David Yarrow

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764