logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Davidoff Cafe w nowych opakowaniach

  PR 27.08.2018, przeczytano 1025 razy

Zino Davidoff, wizjoner i twórca marki Davidoff był prawdziwym koneserem dobrego, przyjemnego życia, celebrował chwile i czynił je wyjątkowymi. Swój dzień zaczynał od wypicia jednej lub dwóch filiżanek espresso – chwila na wypicie porannej kawy była dla niego jednym z ważniejszych momentów dnia. Obecnie, marka Davidoff to synonim klasy, jakości i piękna, a filozofia jej twórcy, Zino Davidoffa, jego pasja życia, zamiłowanie do piękna i najwyższej jakości, po dziś dzień określają jej przesłanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/davidoff-cafe-w-nowych-opakowaniach,37696,artykul.html

Mówiąc o jakości nie sposób nie nawiązać do kawy marki Davidoff, która ze względu na swój wyjątkowy smak i aromat jest ceniona na rynku od lat. Te mieszanki dla prawdziwych koneserów powstają wyłącznie z ziaren Arabiki pochodzących z najlepszych upraw na świecie. Firma Davidoff konsekwentnie dba o najwyższą jakość produkcji kaw, na każdym jej etapie. Ziarna składające się na kawę Davidoff palone są oddzielnie. Dopiero później sommelierzy tworzą ostateczną kompozycję kawy, złożoną z różnych rodzajów ziaren.

Aromatyczne kawy Davidoff mają teraz nowe, stylowe opakowania. Zmieniona szata graficzna jest nowoczesna i minimalistyczna. Nowym, charakterystycznym elementem opakowań kaw Davidoff jest połyskujący pasek na opakowaniu w innym kolorze w zależności odlinii produktowej kawy: złoty przypisany jest do kawy mielonej i rozpuszczalnej Fine Aroma, czerwony – do kawy mielonej i rozpuszczalnej RichAroma, brązowy charakteryzuje kawę mieloną i rozpuszczalną Espresso 57 Intense. Kawa palona mielona Davidoff dostępna jest w opakowaniach po 250 gram, a kawa rozpuszczalna w słoikach o pojemności 100 gram.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Tchibo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764