logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation

  PR 19.02.2019, przeczytano 569 razy

Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-bednarski-dolaczyl-do-imagine-nation,381313,artykul.html

Dawid Bednarski jest związany z branżą event marketingową od ponad 6 lat. Do jego obowiązków jako Creative Managera w strukturach Imagine Nation należą m.in. tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń specjalnych, realizowanych przez agencję oraz nadzór kreatywny nad produkcją ich kluczowych elementów.

Ostatnio przez ponad rok pełnił funkcję Creative Strategist w agencji Silver Plate, w której zarządzał działem kreatywnym. Wcześniej przez cztery lata był związany z Walk Events. Doświadczenie zawodowe zdobywał też tworząc i promując wydarzenia kulturalne na potrzeby Klubokawiarni Chłodna 25 w Warszawie oraz klubogalerii Warszawa Powiśle, a także jako PR Manager i Art Coach w Shootme Photographers & Production (obecnie ShootmeVisual Artists). Brał udział w projektach prowadzonych m.in. dla takich klientów jak: Bayer, IKEA Centres, Mastercard, Philip Morris Polska, PLL LOT, Porsche, Procter&Gamble, PZU, Renault, Santander Bank Polska czy T-Mobile.

Jest laureatem nagrody „Kreatywny Roku Branży Eventowej 2015”, a od 2017 roku również jurorem tego konkursu. Zasiadał też w gremium KTR. 

Źródło: Imagine Nation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764