logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój

  PR 21.01.2021, przeczytano 338 razy

Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-borowiec-nowym-dyrektorem-marketingu-w-zywiec-zdroj,389908,artykul.html

Dołączenie do zespołu Żywiec Zdrój zbiegło się w czasie z rozpoczęciem kampanii edukacyjnej marki na temat wprowadzenia w Polsce systemu depozytowego, rozszerzeniem portfolio produktów w opakowaniach z recyklingu oraz wypełnieniem zobowiązania, w ramach którego firma przeprowadziła zbiórkę i przekazała do przetworzenia taką samą ilość plastiku, jaką wprowadziła w 2020 roku na rynek. Pierwszym zadaniem nowego dyrektora marketingu Żywiec Zdrój będzie kampania utrzymana w duchu brand activism.

- Wyczuwalny w firmie od lat etos zrównoważonego rozwoju zobowiązuje. Ponieważ troska o środowisko naturalne wpisana jest w DNA marki, jestem głęboko przekonany, że razem z całym zespołem będziemy mogli podejmować ambitne akcje mające na celu ochronę planety. Co więcej, liczę na to, że działania marki Żywiec Zdrój będą motywować innych graczy na rynku do przyłączenia się do nas i podjęcia wyzwania One Planet. One Health – komentuje Dawid Borowiec.

Dawid Borowiec posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu największych marek na rynku FMCG. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał pod koniec lat 90., pracując w Unileverze i Johnson&Johnson. Następnie przez 10 lat związany był z producentem słodyczy Mondelez International, gdzie pełnił funkcje m. in. dyrektora marketingu marki Milka na Europę oraz globalnego dyrektora marki Milka. Od 2012 roku Borowiec pracował jako dyrektor marketingu kategorii Food na Polskę i kraje bałtyckie oraz jako senior marketing director na Europę Wschodnią w PepsiCo, gdzie spędził ponad 6 lat. W połowie 2018 roku, przeszedł do Hortexu, gdzie jako wiceprezes ds. marketingu i strategii troszczył się o rozwój marki.

Do głównych zadań nowego dyrektora marketingu Żywiec Zdrój należy planowanie i egzekucja strategii marketingowych prowadzonych w obrębie poszczególnych linii produktów z portfolio firmy oraz nadzorowanie działań marki w projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel
W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu...
Labcon i Value Media z kampanią dla marki Squla
Ruszyła kampania wizerunkowa platformy edukacyjnej dla dzieci Squla. Za działania komunikacyjne odpowiadają spółki Group One. Agencja Labcon stworzyła koncepcję kreatywną, wyprodukowała spoty oraz kreacje do kampanii digital. Value Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów offline.
Koncept Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo...
Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team
Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764