logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 08.04.2020, przeczytano 827 razy
ilustracja

Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-kazmierczak-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,386505,artykul.html

Zadaniem połączonych kompetencji social media oraz PR, będzie zbieranie insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowanie na nie w kreatywny sposób “real-time”. Dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów. Dzięki takiemu podejściu do PR & social mediów powstanie komunikacja odwołująca się nie tylko do siły nabywczej, ale również poglądów konsumentów, umożliwiając im tym samym utożsamienie się z wartościami danej marki.

- Widzimy rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na działania dla marek, które poruszają sprawy społeczne np. Ben&Jerry’s czy stają się ikonami kultury np. Męskie Granie od Żywca. Dodatkowo zasilenie naszej oferty PR & social media danymi oraz badaniami będzie zbliżać marki do potrzeb konsumentów - mówi Marcin Gaworski CEO 180heartbeats + JUNG v MATT.

Dawid dołączył do 180heartbeats + JUNG v MATT po 3 latach spędzonych w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Wcześniej doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Poza aktywnością agencyjną jest członkiem kapituły Papaya Young Directors, pomysłodawcą oraz współtwórcą kategorii Instagram Stories oraz czynnym felietonistą MMP. Kampanie, które współtworzył dla LOT, IKEA, Decathlon, Coca Cola, Wyborowa, KFC oraz Mastercard zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: EFFIE, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje w Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

Prywatnie od 10 roku życia posiada jedną miłość jaką jest deskorolka i wszystko co z nią związane. Lubi też buty, surrealizm i pomarańczowe napoje gazowane z Włoch.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764