logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Kwiatkowski w nowej kampanii lodów Kaktus

  PR 03.01.2019, przeczytano 1536 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania Froneri Polska, producenta lodów KAKTUS. Główną osią kampanii jest hasło „Gryź jak lubisz”, na którym marka opierać będzie w 2019 swoją komunikację. Podkreśla to również nowy spot telewizyjny KAKTUSA, wyprodukowany z udziałem ambasadora marki – Dawida Kwiatkowskiego. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja SPIN OFF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-kwiatkowski-w-nowej-kampanii-lodow-kaktus,380664,artykul.html

30-sekundowa reklama telewizyjna jest kluczowym elementem kampanii, ale towarzyszą jej również inne, zasięgowe działania. Marka jest lokowana w programie „The Voice Kids”, w którym Dawid Kwiatkowski jest jurorem i na który zaprasza w billboardzie sponsorskim KAKTUSA emitowanym w TVP2. Całość uzupełniania jest spójną komunikacją na kanałach własnych marki w mediach społecznościowych.

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja SPIN OFF. Spoty wyprodukował dom produkcyjny KRISKEJ, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

SPIN OFF prowadzi działania dla marki KAKTUS w zakresie obsługi kreatywnej oraz social media od lipca 2017. Agencja realizuje również działania dla innych marek należących do Froneri. Odpowiada za działania digitalowe marek MANHATTAN, SCHOLLER oraz KAKTUS, w tym prowadzenie ich kanałów social media oraz stron produktowych.

Źródło: SPIN OFF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764