logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy

  PR 20.06.2024, przeczytano 356 razy
ilustracja

Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-mysliwiec-w-agencji-were-fantasy-,404732,artykul.html

Wyspecjalizowana w influencer marketingu agencja WERE Fantasy będzie odpowiedzialna za management oraz rozwój nowych projektów Dawida Myśliwca, wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym oraz w zakresie działań wizerunkowych oraz PR. WERE Fantasy nawiązując współpracę z Dawidem Myśliwcem konsekwentnie realizuje swoją strategię influencerską opartą na podejmowaniu i zwiększaniu współpracy z jakościowymi i merytorycznymi twórcami. W portfolio agencji znajdą się między innymi tacy twórcy jak Karol Paciorek, Karol ‘Blowek’ Gązwa, Agnieszka Grzelak, Piotr ‘izak’ Skowyrski czy Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski.

- To dla nas duży zaszczyt i powód do dumy, tworząc sieć influencerską opartą na różnorodnych, jakościowych i merytorycznych twórcach. Naszym celem nie jest ilość, tylko jakość dlatego do ścisłej współpracy managerskiej zapraszamy osoby, ambitne, które chcą się rozwijać i tworzyć treści stanowiące świetną przestrzeń dla marek poszukujących twórców gwarantujących brand safe - mówi Mateusz Górecki, Managing Director WERE Fantasy.

https://www.instagram.com/p/C8ZVqfFN6XS/

Dawid Myśliwiec to doktor chemii, który od 10 lat zajmuje się popularyzacją wiedzy i walką z fake newsami. Na swoim kanale na YouTube Uwaga! Naukowy Bełkot tworzy obszerne materiały dogłębnie wyjaśniające zagadnienia z szeroko rozumianych nauk przyrodniczych, krótsze filmy z naukowymi ciekawostkami oraz podkast o nazwie ‘Przegadana godzina’. Na kanale, który obserwuje ponad 775 000 subskrybentów opublikował ponad 400 filmów, które w sumie zostały obejrzane 125 000 000 razy. Ponadto Dawid Myśliwiec jest autorem dwóch bestsellerowych książek Przepis na człowieka’ i ‘7 cząsteczek’, które nieprzerwanie zbierają bardzo pozytywne oceny u ponad 60 tysięcy czytelników.

Źródło: WERE Fantasy

werefantasy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764