logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Szczepaniak, Piotr Osiński i Joanna Sroka w jury konkursu KTR

  PR 24.07.2023, przeczytano 1262 razy
ilustracja

Dawid Szczepaniak będzie przewodniczącym jury kategorii Entertainment tegorocznego konkursu KTR. Piotr Osiński zasiądzie w jury kategorii Technology, a Joanna Sroka w jury kategorii Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-szczepaniak%2C-piotr-osinski-i-joanna-sroka-w-jury-konkursu-ktr,400879,artykul.html

Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VMLY&R Poland, będzie Przewodniczącym Jury w kategorii Entertainment. To kategoria dla projektów, pomysłów, idei i kampanii, które reprezentują wszystko co najciekawsze we współczesnej rozrywce - zarówno, jeśli chodzi o kolaborację marek i twórców, jak i projekty powstałe bez kontekstu marki.

Dawid zarządza zespołem kreatywnym, z którym w minionej dekadzie zdobył 360 międzynarodowych i polskich nagród. Po godzinach pomysłodawca, inwestor oraz Product Owner polskiej aplikacji randkowej MINX.app, która rzuca wyzwanie liderowi kategorii z ogniem w ikonie.

Piotr Osiński, Executive Creative Director VMLY&R Poland, znalazł się w składzie Jury w kategorii Technology. Będzie oceniał kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja w twórczy sposób wykorzystują nowe technologie. Projekty, w których w kreatywny sposób wykorzystane zostały istniejące lub nowe rozwiązania technologiczne; fizyczne i cyfrowe produkty zaprojektowane dla marek; projekty eksperymentalne; kreatywne działania e-commerce; kreatywne wykorzystanie danych.

Piotr w ciągu 15 lat kariery zawodowej zdobył ponad 80 nagród branżowych. W tym roku był w shortlisting jury Cannes Lions, zasiądzie także w jury festiwalu Golden Drum.

Joanna Sroka, Associate Creative Director w VMLY&R Poland, została wybrana do jury kategorii Communication. To kategoria dla dużych i małych kampanii, pojedynczych egzekucji i pomysłów, których realizacja wykracza poza utarte komunikacyjne schematy, kreatywnie wykorzystuje media, a nawet tworzy nowe rozwiązania. Nowatorstwa szuka zarówno w kampaniach komercyjnych, CSR, jak i społecznych i non profit. Najważniejsza w niej jest idea kreatywna wsparta solidną i ciekawą egzekucją. Nie bez znaczenia jest dobrze znaleziony insight, jego aktualność i siła zaangażowania, które potrafi wywołać.

Gdyby Asia nie została copywriterem, to potrzeba działania zawsze zgodnie z tym, co logiczne, pokierowałaby ją na karierę stratega. Wierzy w reklamy, które opierają się na prawdziwym insighcie i są tworzone dla ludzi. Ponad 11 lat doświadczenia w branży reklamowej zdobywała w JWT Warszawa, Leo Burnett, Publicis DWL i GDP Agency. W swojej pracy korzysta z wiedzy zdobytej podczas pracy w agencjach stricte ATL-owych, jak i tych zajmujących się wyłącznie Digitalem. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak: IKEA, Mazda, Renault, Ford, Michelin, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay's, Procter & Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Rimmel, Polfarma, Prudential, Raiffeisen, mBank. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR, Effie, Golden Arrow, Epica, Innovation i MIXX Awards.

Prywatnie fanka filmów studia Ghibli i contentu na TikToku. Zakochana w Rzymie, entuzjastka gotowania i grzybobrania.

KONKURS KTR

Konkurs Klubu Twórców Reklamy to przede wszystkim święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniana jest wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. KTR to ciągle rozwijający się konkurs, który ewoluuje wraz ze zmieniającym się kontekstem kulturowym oraz możliwościami otaczającej nas technologii i mediów. To też platforma integrująca i wspierająca branżę kreatywną przez cały rok oraz miejsce wzajemnej inspiracji, konstruktywnej dyskusji i kreatywnych poszukiwań. Wyłania najlepsze prace w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Nominowane prace nagradzane są brązem, srebrem, złotem oraz nagrodą BEST OF CATEGORY.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764