logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Szczepaniak kolejny raz nominowany w konkursie Ad Wo/Man Roku

  PR 18.02.2022, przeczytano 675 razy

Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R, walczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w 10, jubileuszowej edycji plebiscytu magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska polskiej branży reklamowej i PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-szczepaniak-kolejny-raz-nominowany-w-konkursie-ad-wo-man-roku,394822,artykul.html

Tytuł AD WO/MAN Roku stał się już cenionym wyróżnieniem wśród przedstawicieli branży reklamowej. O wyjątkowości tego konkursu niech świadczy fakt, że jest jedynym, w którym branża reklamowa wybiera najlepszych spośród swojego grona, doceniając osiągnięcia swoich konkurentów. Nagroda jest przyznawana za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub PR.

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosują na kandydatów z czterech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne oraz Agencje PR.

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 101 ekspertów wyłonionych z przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2021. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili cztery listy nominowanych.

Kategoria: Agencje reklamowe

W kategorii Agencje reklamowe nominowani są: Karolina Kałużna (Przestrzeń), Wojciech Borowski (McCANN Poland), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Igor Kaleński (BBDO) oraz Dawid Szczepaniak (VMLY&R).

- Jasne, nominacje i nagrody indywidualne w branży reklamowej mile łechcą ego. Natomiast wszystkie sukcesy, jakie agencja VMLY&R odnosiła w roku 2021 roku: tytuł Agencji Roku KTR, Best of Technology KTR, tytuł Agencji Roku Innovation, tytuł Agencji Roku IAB MIXX Awards, 56 nagród i 15 różnych nagradzanych kampanii dla tak różnych marek jak BNP Paribas, Danio, Decathlon, Desperados, GSK, IKEA, Mazda, Polska Bezgotówkowa, SOS Wioski Dziecięce czy Wyborowa, moja obecność w składach jurorskich międzynarodowych festiwali takich jak Cannes Lions, Golden Drum czy Kyiv International Advertising Festival, wygrane przetargi - to wszystko jest wynikiem współpracy ponad 350 osób od kreacji po technologię, świetnego grona managerek i managerów agencji - Pawła, Kasi, Michała, drugiego Michała, Agnieszki, Sławka, Kamila, Moniki, Ani, Ewy, Łukasza, Tomka - kilkunastu dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, moich wspólników - a nie zasługa jednostki. Jeśli jest jakaś dyscyplina, w której czuję się człowiekiem roku, to skuteczność w zapraszaniu do współpracy fantastycznych, utalentowanych i zmotywowanych ludzi, dzięki którym VMLY&R jest w obecnym miejscu. I to oni powinni rywalizować o tytuł Człowieka Roku Polskiej Reklamy. - Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R

Trwa głosowanie na AD WO/MAN ROKU 2021

Do 8 marca można głosować na swoich faworytów w plebiscycie AD WO/MAN Roku 2021. Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz czwarty zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.

Na koniec marca br. już po raz dziesiąty poznamy laureatów tego konkursu.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki nowej książki dla dzieci wybranej przez Biedronkę w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764