logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Szczepaniak kolejny raz nominowany w konkursie Ad Wo/Man Roku

  PR 18.02.2022, przeczytano 1102 razy

Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R, walczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w 10, jubileuszowej edycji plebiscytu magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska polskiej branży reklamowej i PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-szczepaniak-kolejny-raz-nominowany-w-konkursie-ad-wo-man-roku,394822,artykul.html

Tytuł AD WO/MAN Roku stał się już cenionym wyróżnieniem wśród przedstawicieli branży reklamowej. O wyjątkowości tego konkursu niech świadczy fakt, że jest jedynym, w którym branża reklamowa wybiera najlepszych spośród swojego grona, doceniając osiągnięcia swoich konkurentów. Nagroda jest przyznawana za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub PR.

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosują na kandydatów z czterech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne oraz Agencje PR.

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 101 ekspertów wyłonionych z przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2021. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili cztery listy nominowanych.

Kategoria: Agencje reklamowe

W kategorii Agencje reklamowe nominowani są: Karolina Kałużna (Przestrzeń), Wojciech Borowski (McCANN Poland), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Igor Kaleński (BBDO) oraz Dawid Szczepaniak (VMLY&R).

- Jasne, nominacje i nagrody indywidualne w branży reklamowej mile łechcą ego. Natomiast wszystkie sukcesy, jakie agencja VMLY&R odnosiła w roku 2021 roku: tytuł Agencji Roku KTR, Best of Technology KTR, tytuł Agencji Roku Innovation, tytuł Agencji Roku IAB MIXX Awards, 56 nagród i 15 różnych nagradzanych kampanii dla tak różnych marek jak BNP Paribas, Danio, Decathlon, Desperados, GSK, IKEA, Mazda, Polska Bezgotówkowa, SOS Wioski Dziecięce czy Wyborowa, moja obecność w składach jurorskich międzynarodowych festiwali takich jak Cannes Lions, Golden Drum czy Kyiv International Advertising Festival, wygrane przetargi - to wszystko jest wynikiem współpracy ponad 350 osób od kreacji po technologię, świetnego grona managerek i managerów agencji - Pawła, Kasi, Michała, drugiego Michała, Agnieszki, Sławka, Kamila, Moniki, Ani, Ewy, Łukasza, Tomka - kilkunastu dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, moich wspólników - a nie zasługa jednostki. Jeśli jest jakaś dyscyplina, w której czuję się człowiekiem roku, to skuteczność w zapraszaniu do współpracy fantastycznych, utalentowanych i zmotywowanych ludzi, dzięki którym VMLY&R jest w obecnym miejscu. I to oni powinni rywalizować o tytuł Człowieka Roku Polskiej Reklamy. - Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R

Trwa głosowanie na AD WO/MAN ROKU 2021

Do 8 marca można głosować na swoich faworytów w plebiscycie AD WO/MAN Roku 2021. Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz czwarty zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.

Na koniec marca br. już po raz dziesiąty poznamy laureatów tego konkursu.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764