logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Szczepaniak w jury Cannes Lions 2021

  PR 15.04.2021, przeczytano 339 razy
ilustracja

Cannes Lions ogłosił skład jury najbliższej edycji festiwalu. Do grona jurorów zaproszono Dawida Szczepaniaka. Chief creative officer w VMLY&R Poland będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Brand Experience & Activation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-szczepaniak-w-jury-cannes-lions-2021,391055,artykul.html

Cannes Lions International Festival of Creativity to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach - od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.

Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej. Kategoria Brand Experience & Activation, w której jednym z jurorów jest Dawid Szczepaniak, skupia się na kompleksowym budowaniu marek z wykorzystaniem m.in. projektowania doświadczenia konsumentów i ich pełnego angażowania poprzez dostępne touch pointy.

- Niezmiernie cieszę się, że będę miał okazję objąć stanowisko jurora w kategorii Brand Experience & Activation. Bez wątpienia to będzie jedno z ważniejszych doświadczeń zawodowych w moim życiu. Jestem niesamowicie podekscytowany na myśl o współpracy ze znakomitymi przedstawicielkami i przedstawicielami branży kreatywnej z całego świata. - Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland

Poza Dawidem Szczepaniakiem, Polskę reprezentuje także Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director w DDB.

Najbliższa odsłona festiwalu wraca po dwuletniej przerwie – zeszłoroczna edycja została odwołana z uwagi na globalną pandemię. Cannes Lions 2021 odbędzie się w pełni w formie online w dniach 21-25 czerwca i nagrodzi dokonania agencji za lata 2020 i 2021.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa i finaliści Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2020
Już za miesiąc dowiemy się kto zostanie zwycięzcą Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2020. Wręczenie nagród odbędzie się podczas wernisażu wystawy pokonkursowej 18 czerwca 2021 o 18:00, a będzie ona dostępna codziennie aż do 1 sierpnia w Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru (Poznań).
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764