logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Waśniowski i Mateusz Lewczak dołączyli do polskiego zespołu Funbox

  PR 04.12.2013, przeczytano 1446 razy

Australijska firma Funbox, oferująca rozwiązania z zakresu RTB i programmatic buyingu, która od września ma swoje przedstawicielstwo także w Polsce powiększyła swoje szeregi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-wasniowski-i-mateusz-lewczak-dolaczyli-do-polskiego-zespolu-funbox,20378,artykul.html

Z początkiem grudnia, Dawid Waśniowski objął stanowisko Publisher Managera. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. monitorowanie, optymalizowanie i raportowanie wyników kampanii, analiza danych i zwiększanie efektywności prowadzonych działań, oraz wykorzystywanie najskuteczniejszych praktyk dla różnych zastosowań platformy Funbox.

Wcześniej, przez pięć lat był związany zawodowo działem Traffic w NK.pl, gdzie testował systemy RTB, implementował mobilne serwisy reklamowe czy zarządzał adserverem. Pierwsze doświadczenia jako Traffic Specialist zdobywał w serwisie Interia.pl.

Mateusz Lewczak , jako Account Manager będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii w systemie RTB dla klientów z Europy Środkowej. Przed dołączeniem do zespołu Funbox’a , Lewczak przez dwa lata koordynował kampanie w RTB i Facebook w Novem Group obejmując stanowiska, kolejno: Media Plannera oraz Programmatic Buying Managera. W grupie Onet, jako Junior Product Manager odpowiadał za niestandardowe kampanie marketingowe.

Źródło: Funbox


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: adagencyq

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764