Australijska firma Funbox, oferująca rozwiązania z zakresu RTB i programmatic buyingu, która od września ma swoje przedstawicielstwo także w Polsce powiększyła swoje szeregi.
Z początkiem grudnia, Dawid Waśniowski objął stanowisko Publisher Managera. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. monitorowanie, optymalizowanie i raportowanie wyników kampanii, analiza danych i zwiększanie efektywności prowadzonych działań, oraz wykorzystywanie najskuteczniejszych praktyk dla różnych zastosowań platformy Funbox.
Wcześniej, przez pięć lat był związany zawodowo działem Traffic w NK.pl, gdzie testował systemy RTB, implementował mobilne serwisy reklamowe czy zarządzał adserverem. Pierwsze doświadczenia jako Traffic Specialist zdobywał w serwisie Interia.pl.
Mateusz Lewczak , jako Account Manager będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii w systemie RTB dla klientów z Europy Środkowej. Przed dołączeniem do zespołu Funbox’a , Lewczak przez dwa lata koordynował kampanie w RTB i Facebook w Novem Group obejmując stanowiska, kolejno: Media Plannera oraz Programmatic Buying Managera. W grupie Onet, jako Junior Product Manager odpowiadał za niestandardowe kampanie marketingowe.
Źródło: Funbox