logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawtona i Value Media z lokowaniem w programie MasterChef

  PR 30.08.2024, przeczytano 423 razy
ilustracja

Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef”. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania produktów marki Dawtona w programie kulinarnym emitowanym na antenie TVN oraz zakup mediów odpowiada Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawtona-i-value-media-z-lokowaniem-w-programie-masterchef,405480,artykul.html

Dawtona, polska rodzinna firma, której warzywa pochodzą prosto z pola, a jej produkty goszczą w niemal wszystkich polskich gospodarstwach domowych, po wiosennych działaniach wizerunkowych w programie “MasterChef Nastolatki” pojawi się również w telewizyjnej kuchni podczas 13. sezonu kulinarnych zmagań w programie “MasterChef”. Kontekstowe pozycjonowanie marki w programie kulinarnym emitowanym na antenie telewizji TVN, za które odpowiada agencja mediowa Value Media, rozpoczyna się 1 września o godzinie 19:30. Marka Dawtona będzie obecna w pięciu odcinkach emitowanych na przełomie września i października. 

Marka Dawtona dostarczy uczestnikom polskiego kulinarnego programu telewizyjnego swoje produkty o czystym składzie, bez zbędnych dodatków, takie jak passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które zostaną wykorzystane w rywalizacji o tytuł Mistrza Kuchni. Szeroka gama produktów dostępna będzie także w spiżarni programu w której kucharze-amatorzy mogą wybrać niezbędne do gotowania artykuły spożywcze. Działania branded content marki Dawtona realizowane w telewizji uzupełnione zostaną komunikacją w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz na kanale programu „MasterChef”.

Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

„MasterChef” to popularny program kulinarny, w którym kucharze amatorzy zmieniają się w mistrzów gastronomii. W najnowszej 13. edycji programu talent-show umiejętności uczestników oceniane będą przez Magdę Gessler oraz Michela Morana, a także debiutującego w tej roli Przemysława Klimę, który zastąpi znaną z poprzednich edycji Annę Starmach. Epizodycznie do programu zawitają także goście specjalni, wśród których są między innymi Witold Iwański i Marcin Przybysz, a także powracający po debiucie w “MasterChef Nastolatki” Michał Korkosz „Rozkoszny” oraz Martyna Niemiec zwyciężczyni tegorocznej 1. edycji „MasterChef Nastolatki”. Po raz pierwszy wystąpią także Gosia Molska, która sprawdzi jak pretendujący do miana “MasterChef” kucharze radzą sobie z daniami roślinnymi oraz Juan Camilo Quintero, odznaczony gwiazdką Michelin włoski szef kuchni. Studio “MasterChef” odwiedzi także gość specjalny - Konstantin Filippou, szef dwugwiazdkowej restauracji w Wiedniu. Na zwycięzcę programu czeka 200 tys. zł, możliwość wydania własnej książki kucharskiej, statuetka, a także nagroda specjalna w wysokości 50 tys. zł. przyznana przez sponsora programu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764